loading...
وبلاگ طلایی
تبلت رایگان

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق واقعی به این میگن (تصویری) 1 2038 bakhtiyar
مجموعه کامل از تمام ویدیوهای Taylor Swift 0 456 max2006
تمام موزیک ویدیو های Inna 0 635 max2006
موزيك ويدئو جدید و بسيار زیبای Inna به نام Crazy S.e.x.y Wild 0 743 max2006
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امین حبیبی به نام زخمی . . 0 604 max2006
آهنگ جدید و بسيار زیبای مادمازل به نام فراموشي . . 1 831 max2006
دانلود فیلم Suskind 2012 با کیفیت عالی – بلوری ۷۲۰p 0 607 max2006
دانلود فیلم The Legend of Hells Gate An American Conspiracy 2011 با کیفیت خوب – DVDRi 0 545 max2006
دانلود فیلم Extinction 2011 با کیفیت عالی – بلوری ۷۲۰p 0 516 max2006
دانلود فیلم Over kanten 2012 با کیفیت عالی – بلوری ۷۲۰p 0 676 max2006
البوم شماره یک 1 534 max2006
تصاویر بسیار جالب از خطای دید یا همان خطای چشم 0 754 max2006
تصاویر بسیار جالب از خطای دید یا همان خطای چشم 0 599 max2006
ساغر صدری نماینده ایران 0 612 max2006
جون چه گوشتیه... 0 683 max2006
اس ام اس گلچین 0 507 max2006
مهلقا جابری 0 801 max2006
عکسهای جدید جسیکا آلبا 0 775 max2006
عکس های جدید هیلاری داف 0 691 max2006
گالری عکسهای جدید بسیار زیبای فریناز و سوگند 0 1273 max2006
Meysam بازدید : 196 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (0)
می‌دانستید که موتور جستجوی گوگل به عمد از برابر چشمان شما وب‌سایتهایی را پنهان می‌کند و تعداد این وب‌سایتهای پنهان شده روز به روز درحال افزایش یافتن است؟

به گزارش سافت گذر به نقل ازهمشهری آنلاین؛ گوگل روز پنجشنبه اعلام کرد فرایند ثبت و انتشار هزاران درخواستی را که به صورت روزانه برای برداشته نتایج جستجویی که با مسائل کپی‌رایت در ارتباطند را بر اساس تاریخ دریافت آنها آغاز می‌کند. این شرکت اعلام کرده در طی یک هفته 250 هزار درخواست برای حذف لینکهای مرتبط با محتوی به سرقت رفته در وب‌سایتهای مختلف دریافت می‌کند.

زمانی که گوگل پیامهای هشدار دارندگان کپی‌رایت را درباره وب‌سایتهایی که از قانون پا را فراتر گذاشته‌اند دریافت می‌کند،‌فرایندی را آغاز می‌کند که معمولا در نهایت به حذف نتایج جستجویی منجر خواهد شد که به لینکهای وب‌سایتهای خطاکار مرتبط هستند.

تعداد درخواستهای حذف لینک طی سالهای گذشته افزایش قابل توجهی داشته است. در حقیقت تعداد درخواستهای هفتگی گوگل در حال حاضر بیشتر از تعداد درخواستهای این شرکت در کل سال 2009 هستند. ماه گذشته گوگل 1.2 میلیون درخواست حذف لینک از هزار مالک کپی‌رایت دریافت کرد تا 23 هزار وب‌سایت را از نتایج جستجو‌های خود حذف کند.

این شرکت برای اولین بار تمامی لینکهای حذف شده از جولای 2011 را در گزارش آنلاین "شفاف‌سازی" خود منتشر کرده است. این گزارش که دو سال از اولین انتشار آن می گذرد،‌ درخواستهای دولتها را برای حذف محتوی از سرورهای مختلف گوگل به نمایش می‌گذارد. اما اکنون درخواستهای مالکان کپی‌رایت نیز به این گزارش افزوده شده است که تعداد آنها،‌تعداد درخواستهای دولتها را ناچیز نشان می‌دهد.

گوگل برای انتشار این درخواستها برای عموم مردم دلیل قانع کننده‌ای دارد. این شرکت در ماه ژانویه طی نبردی دشوار توانست در برابر دو قانون که تخلف از کپی‌رایت را به واسطه مجبور کردن شرکتهایی مانند گوگل برای خودداری از انتشار لینکهای مرتبط با وب‌سایتهایی تخطی کننده از کپی‌رایت دشوارتر می‌ساختند،‌ پیروز شود.

قانون کنونی ضد تخلف "حق تالیف هزاره دیجیتال" آمریکا مالکان کپی‌رایت را متعهد می‌سازد که در صورت مشاهده هرنوع تخلف آن را به گوگل اعلام کنند.در این میان قوانین جنجالی "توقف سرقت آنلاین" و "محافظت از مالکیت معنوی"این تعهد را به دوش گوگل گذاشته‌اند.

گوگل در تلاش است تا نشان دهد سیستم کنونی عملکرد خوبی دارد،‌با وجود افزایش چشمگیری که در درخواستهای ارائه شده از سوی شرکتهای مختلف به وجود آمده،‌ میانگین زمانی که برای حذف لینکهای مشکل دار صرف می‌شود 11 ساعت اعلام شده‌است. به گفته "فرد ون لومن" مشاور ارشد کپی‌رایت گوگل فرایند آزموده شده "هشدار و حذف" برای تخلفهای قانونی میان نیازهای دارندگان کپی‌رایت،‌علائق کاربران و تلاشهای گوگل برای ایجاد تجربه‌ جستجویی سودمند، تعادل ایجاد کرده‌است.

زمانی که مالکان کپی‌رایت درمی‌یابند که محتویی در نتایج جستجوی گوگل وجود دارد که تخطی از کپی‌رایت به شمار می‌رود،‌ابتدا فرمی را در وب‌سایتگوگل پر می‌کنند. سپس رایانه‌های گوگل تلاش می‌کنند درست بودن این ادعا را به تایید برسانند و پس از یک بازبینی خودکار، یک متصدی نیز این درخواستها را کنترل می‌کند.

گوگل می‌گوید درحدود 97 درصد از این درخواستها را به تایید می‌رساند اما در عین حال تلاش زیادی دارد تا ادعاهای نادرست را نیز از میان درخواستها جدا سازد.

Meysam بازدید : 226 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (0)
علی کریمی: عاشق BMW

علی کریمی به همراه مهدی مهدوی کیا دو کاپیتان فعلی سرخپوشان هستند که اگر سری به تمرینات این تیم بزنید گران ترین خودروها را در بین پرسپولیسی ها سوار می شوند. علی کریمی همیشه شیفته BMW بوده و هرجا که رفته از این اصل در زندگی اش تخطی نکرده! جادوگر که در امارات، قطر و آلمان هم بی ام دبلیو سوار بود، با بازگشت دوباره اش به ایران با آن BMW سری 6 معروف چشم ها را خیره می کند. او البته یک سری 3 قرمز رنگ هم دارد که معمولا برای حضور در تمرینات پرسپولیس از آن استفاده می کند.


مهدی مهدوی کیا و پورشه کاین زیبایش

در نخستین روزهای بازگشت از آلمان او را با یک پژو 206 سفید رنگ در خیابان فرشته ملاقات می کردیم اما محبوب ترین بازیکن خارجی تاریخ هامبورگ خیلی زود حال و هوای روزهای حضورش در آلمان را کرد و به سراغ پورشه رفت. او حالا با یک دستگاه پورشه کاین زیبا که حدود 250 میلیون تومان قیمت دارد در خیابان های تهران رانندگی می کند.


مازیار زارع و باقی پژو 206 سوارها

خوش می گوید 206 را دوست دارد چون شیک و جمع جور است. البته او تنها بازیکن پرسپولیس نیست که 206 سوار می شود. ابراهیم شکوری، مهرداد اولادی، مجتبی شیری، سامان آقازمانی و حمیدرضا علی عسگری هم دیگر سرخپوشانی هستند که با پژو 206 در تمرینات این تیم حاضر می شوند.

محمد نصرتی و همان ماکسیمای معروف!







8 سال است که به خودرو ماکسیما وفادار است. شاید به همین دلیل هم تیمی هایش او را خسیس ترین بازیکن پرسپولیس می دانند! البته نصرتی می گوید اگر سایر بازیکنان پرسپولیس از پس هزینه بنزین ماکسیمای او برآمدند می توانند او را خسیس خطاب کنند!

احمدرضا عابدزاده و لندکروزر مشکلی رنگش

خیلی ها معتقدند که احمدرضا عابدزاده محبوب ترین فوتبالیست تاریخ کشورمان است؛ ادعایی که در نظرسنجی برنامه 90 با شرکت خیره کننده طرفداران این بازیکن به خوبی اثبات شد. بهتر است بدانید که دروازه بان افسانه ای فوتبال ایران برخلاف دیگر دوسانش خیلی اهل ماشین بازی نیست. او سال های زیادی با بلیزر غول پیکرش در خیابان های تهران دیده می شد. در این مدت خیلی ها می خواستند کاری کنند تا او اتومبیل بهتری بخرد اما عابدزاده به اتومبیلش وفادار بود؛ تا اینکه از دو سال پیش ناگهان تصمیم گرفت بلیزر معروفش را بفروشد. عابدزاده بعد از بلیزر سراغ آخرین مدل تویوتا لندکرویزر رفت تا نشان بدهد در انتخاب اتومبیل هم سلیقه اش با بقیه فوتبالیست ها فرق می کند. عابدزاده و اتومبیل مشکی 150 میلیون تومانی اش را می توانید هر روز در خیابان شریعتی تهران ببینید؛ جایی که او فست فود 22 را راه اندازی کرده و هر روز از مشتری های زیادی پذیرایی می کند.

علی دایی؛ پورشه پانامرا، بی ام دبلیو X3 و پرادویی که واژگون شد!





همان طور که خیلی از شماها حدس می زنید علی دایی گران ترین اتومبیل را در بین اهالی فوتبال و حتی ورزشکاران بقیه رشته ها در اختیار دارد. مربی فعلی راه آهن و مربی سابق پرسپولیس که به عنوان اولین لژیونر ایران پا به فوتبال اروپا گذاشت، این روزها با دو اتومبیل گران قیمت خیابان های تهران را طی می کند. او یک پورشه پانامرای بادمجانی دارد که گفته می شود مبلغ آن حدود 440 میلیون تومان است. البته دایی یک بی ام دبلیو X3 هم دارد که قیمت آن حدود 80 میلیون تومان است. دایی یک پرادوی سفید رنگ دودر هم دارد که در آخرین روزهای سال 90 دچار حادثه و واژگونی شد تا کاپیتان سابق پرسپولیس سال تحویل را در بیمارستان سپری کند. این فوتبالیست باسابقه که در سال های اول شروع فوتبالش یک رنوی بژ داشت با سختی هایی که در فوتبال کشیده بالاخره به جایی رسید که توانست گران ترین اتومبیل را در بین جماعت ورزشکار سوار شود.

میثاق معمارزاده و لندکروز مشکلی رنگ






میثاق معمارزاده هم با تویوتا مشکلی رنگش در تمرین پرسپولیس حاضر می شود. معمارزاده با قد بلندی که دارد ظاهرا با این پرادو مشکی رنگ احساس راحتی می کند.

محسن خلیلی؛ بی ام دبلیو سری 3

محسن خلیلی مهاجمی است که از بازی در پرسپولیس به شهرت زیادی رسید؛ البته روزگاری که او در پرسپولیس بازی می کرد با تومبیل آزرای مشکی رنگش در سطح شهر دیده می شد اما بعد از جدایی از این تیم و پیوستن به استیل آذین، با پول خوبی که از این باشگاه به دست آورد یک بی ام دبلیو مشکی رنگ سری 3 از نوع کروم خریداری کرد که گفته می شود قیمت آن حدود 105 میلیون تومان است.

علیرضا حقیقی هم BMW سوار است





علیرضا حقیقی که در سال 90 نخستین دروازه بان لژیونر تاریخ فوتبال ایران (بعد از نیما نکسیا) لقب گرفت در روزهای حضورش در ایران با آن BMW سری 3 سفیدرنگش کاملا برای هواداران پرسپولیس قابل شناسایی بود!


جواد کاظمیان




جواد کاظمیان هم یک هیوندا آزرا مشکی رنگ دارند. ستاره 30 ساله پرسپولیس فقط یکی از ستاره های فوتبال است که با آزرا در خیایان ها دیده می شود و ظاهرا این خودرو از محبوبیت زیادی بین فوتبالیست های ایرانی برخوردار است.

حسین هوشیار و مزدا 3 جدید




دروازه بان جدید پرسپولیس که در سال 90 ناگهان از شهرداری یاسوج به چهارچوب دروازه پرسپولیس رسید هم یک دستگاه مزدا 3 جدید سفید رنگ دارد و با آن در درفشی فر حاضر می شود.


کریم باقری؛ نمایشگاه سیار!




ماشین باز ترین پرسپولیسی حاضر! او را با پژو 504 قدیمی اش هم می توانید در خیابان پیدا کنیم اما کاپیتان سابق سرخپوشان عموما پشت فرمان خودروهای گذر موقت مدل بالا دیده می شود اما در حال حاضر BMW سری 7 و لندکروزر جزو اتومبیل های کریم باقری در پارکینگ منزلش هستند!

مصطفی دنیزلی عاشق SUV




افندی همیشه ماشین های شاسی بلند را انتخاب می کند. با بازگشت دوباره اش به پرسپولیس یک دستگاه کیا سورنتوی مشکی رنگ از سوی باشگاه پرسپولیس در اختیار او قرار گرفت. هر چند در روزهای اول راننده شخصی داشت اما سرمربی محبوب سرخ ها عاشق رانندگی در خیابان های تهران است. هر وقت در خیابان ولی عصر از پارک وی تا تجریش مشغول رانندگی بودید و یک سورنتوی مشکی رنگ در کنارتان دیدید، خوب داخل آن را نگاه کنید، شاید افندی محبوب سرخ ها راننده آن باشد!

Meysam بازدید : 205 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (0)


اتومبیل فراری دست 
ساز ایرانی رونمایی شد +عکس www.taknaz.ir
خودروهای دست ساز اصولا از خودروهای دیگر ارزش بسیار بالاتری دارند و حتی در بعضی کمپانی های خودرو سازی معتبر، موتور یا بدنه به صورت دستی ساخته می شوند.

در ایران به علت نبودن و کم یاب بودن خودرو های دست ساز، فضای مناسبی برای ارائه و ساخت این نوع خودرو ها وجود ندارد. چرا که عموما به این خودروها به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم، مجوز تردد داده نمی شود. خودروی فراری دست ساز معرفی شده در این مطلب، از معدود خودروهای دست سازی است که در ایران پلاک شده است.

از فاصله ی دور این خودرو بسیار شبیه به فراری Pininfarina F50 به نظر می رسد که طراحی آن مربوط به سال 1995 است. ولی با دقت بیشتر می توان پی به دست ساز بودن و متفاوت بودن این خودرو برد. از رو به رو خودرو کاملا کشیده و با سقف کوتاه حدود 1 متر است که بدون وجود در های افقی، ورود و خروج کاری محال است!


اتومبیل فراری دست ساز ایرانی رونمایی شد +عکس www.taknaz.ir


اتومبیل فراری دست ساز ایرانی رونمایی شد +عکس www.taknaz.ir

اتومبیل فراری دست ساز ایرانی رونمایی شد +عکس www.taknaz.ir

Meysam بازدید : 259 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (0)
1- کاخ سلطنتی ملکه هلند:

10 مکانی که گوگل مپ به 
شما نشان نخواهد داد + تصاویر

این کاخ که در بالاترین نقطه شهر آمستردام پایتخت هلند قرار دارد محل زندگی خانواده سلطنتی است و یک از چندین جایی که گوگل مپ آن را به صورت شطرنجی نشان می دهد.


2- فرودگاه بین المللی بوفالو نیاگارا در نیویورک:

10 مکانی که گوگل مپ به 
شما نشان نخواهد داد + تصاویر

این فرودگاه در گوگل مپ به صورت یک تکه ی سفید بزرگ مشخص می شود و شما به هنگام زوم کردن هیچ جزئیاتی را مشاهده نخواهید کرد.


3- پارک ملی تانتاکول در شیلی :

10 مکانی که گوگل مپ به 
شما نشان نخواهد داد + تصاویر www.taknaz.ir

این پارک ملی که در ثبت آثار جهانی نیز می باشد در گوگل مپ فقط به صورت یک پیکان مشخص شده است. به علت وجود گونه های نایاب جانوری در این مکان، تدابیر شدید حفاظتی،امنیتی در اطراف این پارک به عمل می آید.


4- سد کووی در کارولینای جنوبی :

10 مکانی که گوگل مپ به 
شما نشان نخواهد داد + تصاویر www.taknaz.ir

این سد مهم نیز در نقشه های گوگل به صورت شطرنجی قابل مشاهده است. شایان ذکر است که سد کووی بزرگترین منبع انرژی برای یکی از کارخانجات مهم ایالات متحده به نام Duke Energy است.


5- سایتی مرموز در کشور روسیه :

10 مکانی که گوگل مپ به 
شما نشان نخواهد داد + تصاویر www.taknaz.ir

هیچ کس دلیل شطرنجی بودن این مکان را نمی داند اما منطقه جغرافیایی این سایت که درست در میان مناطق قطبی سیبری و آلاسکا قرار دارد حدس و گمانهای بسیاری از افراد را برانگیخته است. کارشناسان نظامی این منطقه را یکی از مراکز مهم نظامی جهان قلمداد می کنند که هم بر آمریکا و هم اروپا تسلط دارد.


6- فرودگاه توریشیما در ژاپن :

10 مکانی که گوگل مپ به 
شما نشان نخواهد داد + تصاویر www.taknaz.ir

این فرودگاه در ساحل شرقی ژاپن و در مجاورت اقیانوس آرام واقع است. اما در نقشه های گوگل به صورت کاملا سفید دیده می شود و هیچ جزییاتی در آن مشخص نیست. فرودگاه توریشیما در حال حاضر نیروهای امنیتی ژاپن را در خود جای داده است و منطقه مهم مرزی بین ژاپن و کره جنوبی به شمار می آید.


7- ساختمان Michael Aaf در یوتای آمریکا :

10 مکانی که گوگل مپ به 
شما نشان نخواهد داد + تصاویر www.taknaz.ir

این سختمان به گفته منابع آگاه محل آزمایش سلاح های بیولوژیکی ارتش آمریکاست و در گوگل مپ به دلیل مسائل امنیتی به صورت کاملا سفید دیده می شود.


8- دانشگاه Cornell در نیویورک :

10 مکانی که گوگل مپ به 
شما نشان نخواهد داد + تصاویر www.taknaz.ir

این دانشگاه که به گفته خود آمریکایی ها محل تولید الکتریسیته از گاز طبیعی است در سال 2010 در منطقه ایتاکا ی شهر نیویورک افتتاح شده و در نقشه های گوگل شطرنجی دیده می شود.


9- شهر تاریخی بابل در عراق :

10 مکانی که گوگل مپ به 
شما نشان نخواهد داد + تصاویر www.taknaz.ir

این شهر در گوگل مپ بیشتر شبیه یک زمین کشاورزی است تا یک شهر باستانی و هیچ جزییاتی در آن قابل رویت نیست.

10- منطقه Vlissingen در هلند :

10 مکانی که گوگل مپ به 
شما نشان نخواهد داد + تصاویر www.taknaz.ir

دارایی های سلطنتی تنها مناطق غیر قابل بازدید در هلند نیستند. منطقه Vlissingen در آمستردام محل استقرار گارد امنیتی هلند است و همان طور که در تصویر می بینید از طریق گوگل کاملا سانسور شده است!

اکثر مناطق بالا به علت مسائل امنیتی-سیاسی به صورت سانسور شده در نقشه های گوگل دیده می شوند و به همه این ها باید یک مورد بزرگ یعنی کشور کره شمالی را افزود که فکر می کنم تنها مدیران گوگل و سازمان سیا قادر به دیدن آن از طریق گوگل مپ باشند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بکدام بخش در سایت بپردازیم بهتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 97
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 2019
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 266
  • باردید دیروز : 252
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,447
  • بازدید ماه : 1,447
  • بازدید سال : 55,269
  • بازدید کلی : 519,920
  • رتبه سایت
    ...چه کشور هایی از سایت ما بازدید کرده اند؟
    ADS