loading...
وبلاگ طلایی
تبلت رایگان

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق واقعی به این میگن (تصویری) 1 2038 bakhtiyar
مجموعه کامل از تمام ویدیوهای Taylor Swift 0 455 max2006
تمام موزیک ویدیو های Inna 0 635 max2006
موزيك ويدئو جدید و بسيار زیبای Inna به نام Crazy S.e.x.y Wild 0 743 max2006
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امین حبیبی به نام زخمی . . 0 603 max2006
آهنگ جدید و بسيار زیبای مادمازل به نام فراموشي . . 1 830 max2006
دانلود فیلم Suskind 2012 با کیفیت عالی – بلوری ۷۲۰p 0 606 max2006
دانلود فیلم The Legend of Hells Gate An American Conspiracy 2011 با کیفیت خوب – DVDRi 0 544 max2006
دانلود فیلم Extinction 2011 با کیفیت عالی – بلوری ۷۲۰p 0 515 max2006
دانلود فیلم Over kanten 2012 با کیفیت عالی – بلوری ۷۲۰p 0 675 max2006
البوم شماره یک 1 533 max2006
تصاویر بسیار جالب از خطای دید یا همان خطای چشم 0 753 max2006
تصاویر بسیار جالب از خطای دید یا همان خطای چشم 0 598 max2006
ساغر صدری نماینده ایران 0 612 max2006
جون چه گوشتیه... 0 682 max2006
اس ام اس گلچین 0 506 max2006
مهلقا جابری 0 800 max2006
عکسهای جدید جسیکا آلبا 0 774 max2006
عکس های جدید هیلاری داف 0 690 max2006
گالری عکسهای جدید بسیار زیبای فریناز و سوگند 0 1273 max2006
Meysam بازدید : 255 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

World Cup Draw Ceremony

 

قرعه‌کشی گروه‌های ۸ گانه رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل انجام شد
مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی دیروز برگزار ‌شد تا ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها به ۸ گروه ۴ تیمی تقسیم شده و حریفان خود را بشناسند.
مراسم قرعه کشی مرحله نهایی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل در کاستا دو سائوپه ایالت باهیا ، حدود ۹۰ کیلومتری شمال سالوادور و با حضور چهره‌های سرشناسی مانند کافو، فابیو کاناوارو، ماریو کمپس، لوتار ماتئوس، زین‌الدین زیدان و جف هرست برگزار شد

گروه ‌بندی این رقابت‌ ها به شرح زیر است :

گروه A: برزیل ، کامرون ، مکزیک ، کرواسی
گروه B: اسپانیا ، شیلی ، استرالیا ، هلند
گروه C: کلمبیا ، ساحل عاج ، ژاپن ، یونان
گروه D: اروگوئه ، ایتالیا ، کاستاریکا ، انگلیس
گروه E: سوییس ، اکوادور، هندوراس ، فرانسه
گروه F: آرژانتین ، نیجریه ، ایران ، بوسنی  هرزگوین
گروه G: آلمان ، غنا ، آمریکا ، پرتغال
گروه H: بلژیک ، الجزایر ، کره جنوبی ، روسیه

بازی افتتاحیه جام جهانی روز ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) سال ۲۰۱۴ در شهر سائوپائولو و فینال بیستمین جام جهانی ۱۳ جولای (۲۲ تیر) در ریودوژانیرو بین دو تیم برزیل و کرواسی برگزار خواهد شد.
۱۲ استادیوم در ۱۲ شهر سائوپائولو، بلوهوریزونته، فولتارزا، ریودوژانیرو، برازیلیا، رسیفه، سالوادور،کویابا، کوریتیبا، مانوس، ناتال و پورتو آلگره میزبان مسابقات جام جهانی خواهند بود.

Meysam بازدید : 295 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

کاربران فیس‌بوک به‌ وسیله صفحه اخبار و یا از طریق دعوت‌نامه‌ای از جانب دوستان خود و یا از طریق ایمیل‌های به ظاهر ارسال شده از فیس‌بوک؛ لینکی را دریافت کرده‌اند که به آن‌ها پیشنهاد تعویض رنگ صفحه اصلی پروفایلشان را می‌دهد.

بنا‌به گزارش سوفوس از آنجایی که بسیاری از کاربران این شبکه‌ اجتماعی از رنگ یک‌دست آبی آن خسته شده‌اند، بر روی لینک ارسالی کلیک کرده و موجب پخش این *اسکمر می‌شوند. آمار رو به افزایش تعداد این قربانیان نا‌آگاه، درآمدهای خوبی را برای این هکرها به دنبال داشته است.

هنگامی که کاربر بر روی لینک کلیک می‌کند، تا قبل از بالا آمدن صفحه اصلی تغییر رنگ؛ به چند صفحه دیگر ارجاع داده می‌شود. پس از بالا آمدن این صفحه آلوده به اسکم در کمال تعجب خواهد دید که تیک قبول این تغییر رنگ از قبل برای او زده شده است.

در صورتی که متوجه مشکل دار بودن این روند نشود و به اشتباه بر روی آن کلیک کند. این اسکم دو صفحه متفاوت جلوی روی وی خواهد گذاشت. در یکی از آن‌ها از وی خواسته می‌شود که برای ادامه دادن این روند در یک تحقیق آنلاین شرکت کند.

در صفحه دوم که به نسبت اولی تناوب بیشتری دارد؛ چنین آمده است که فرصت کمی برای این کار باقی مانده است و از کاربر می‌خواهد که برای ادامه بر روی لینک ایجاد کد اختصاصی کلیک کند.

در هر دو مورد هنگامی که کاربر قربانی بر روی لینک کلیک کند، این اسکم به سراغ عکس‌های خصوصی کاربر، موارد لایک شده و دیگر اطلاعات او همچون نام کاربری و گذر واژه وی رفته و حتی می‌تواند بدون اجازه او به هر کاربری پیام دلخواهش را بفرستد.

این به غیر از این مطلب است که ترافیک شبکه‌ای ایجاد شده از این روش برای ایجاد کننده این اسکم سود آوری مالی نیز دارد.

 

*اسکمها نامه‌هایی هستند که با موضوعاتی مانند "‌تست امنیتی‌" و "برنده شدن دریک قرعه کشی" کاربران را فریب می‌دهند تا اطلاعات حساب‌ها و پسوردشان را درسایت‌های تقلبی وارد کنند‌.

 

Meysam بازدید : 247 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

امیر تتلو دستگیر شد!!

http://dl.120rapfa.com/tir/maghz.jpg

در روزهای اخیر، ابتذال بیش از حد شماری از خوانندگان رپ که با برگزاری کنسرت‌های مستهجن که حتی نشریات زرد نیز اقدام آنها را بی‌شرمانه خوانده و خواستار برخورد با خوانندگان و عوامل این نمایش وقیح شده‌اند، موجب نوعی آشفتگی در فضای فرهنگی کشور شده است.
در همین ز مینه با افزایش اعتراضات نسبت به کنسرت مبتذل «ا ـ م»، معروف به «تتلو»، و نیز توهین ها و هتاکی هایی که وی در ترانه های خود انجام داده است وی پس از بازگشت به ایران بازداشت شد. این در حالی است که چندی پیش از این نیز شایعاتی درباره دستگیری این خواننده رپ منتشر شده بود که بعدها تکذیب شد اما این بار بنا بر اظهارات منابع آگاه وی در بازگشت به ایران دستگیر و روانه زندان شده است.

 

 

 

گفتنی است، در کنار رپ‌خوان‌هایی که با استفاده از الفاظ رکیک و مستهجن و با در هم شکستن فرهنگ جامعه درصدد جذب مخاطب هستند، شماری از گروه‌ها و خوانندگان رپ با استفاده از این قالب جدید و در چهارچوب‌های فرهنگی کشورمان به اظهارنظر در مسائل اجتماعی می‌پردازند که از آن جمله می‌توان به همدردی برخی گروه‌ها با داغ‌دیدگان حادثه بم اشاره نمود، اما از سوی دیگر نیز برخی از افراد با الگوبرداری نادرست از فرهنگ غربی و زیر پا نهادن مبانی و اصول ملی، نوعی هتاکی و دریدگی فرهنگی و جمعی را تبلیغ می‌کنند که پیامدهای ناخوشایندی به همراه داشته است.
همچنین باید خاطرنشان کرد که بنا بر اظهارات برخی منابع خبری، با توجه به نفوذ روز‌افزون رپ‌خوان‌های منفی و تحت‌الشعاع قرار گرفتن افراد و گرو‌‌های مثبتی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، اقدامات گسترده‌ای برای دستگیری رپرهای مستهجن در آینده نزدیک رخ خواهد داد.

 

منبع سايت خبري قطره
Meysam بازدید : 700 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

یک دختر هندی به نام “بیمبالا داس” به خاطر علاقه زیاد به مار کبرا تصمیم به ازدواج با این مار گرفت و در مراسم عقد این زوج حدود ۲۰۰۰ نفر مشارکت داشتند.
ازدواج دختر جوان با مار کبرا
این مراسم در ولایت اوریسا، واقع در شرق هند برگزار شد.

عروس بیمبالا داس که ۳۰ سال سن دارد می گوید: من عاشق این مار هستم و هر وقت برای آن شیر می ریزم، فورا برمی خیزد و آن را می نوشد و هیچ آزاری به من نمی رساند.

گفتنی است که پیشتر یک زن آمریکایی با یک خر، یک زن دیگر نیز با یک سگ و یک خانه ازدواج کرده اند

Meysam بازدید : 218 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

۱نخستین عبارت برتر جستجوهای گوگل متعلق به یک پدیده منحصر به فرد در دنیای موسیقی و اینترنت است، ربکا بلک (Rebecca Black) تنها چهارده سال دارد و اکنون به عنوان یکی از مشهور ترین ستاره های موسیقی پاپ دنیا بدل شده و رتبه نخست جستجوهای گوگل را هم به خود اختصاص داده، اما روش مشهور شدن این خواننده نوجوان بسیار عجیب است، ربکا به کمک یک شرکت موسیقی که کارش کشف استعدادهای جدید موسیقی است یک موزیک ویدئو به نام “جمعه” ساخت و روی شبکه یوتیوب منتشر کرد، این ویدئو چنان ابتدایی ساخته شده بود که بعد از مدتی لقب بدترین ترانه اینترنت را دریافت کرد، اما همین عنوان به ربکا کمک کرد تا مشهور شود، چرا که همه از سر کنجکاوی برای دیدن این موزیک ویدئو سری به یوتوب زدند و به این ترتیب او از شدت بد بودن مشهور شد به گونه ای که این موزیک ویدئو تا کنون بیش از صد میلیون بار روی یوتیوب دیده شده و ربکا به یکی از مشهور ترین خواننده های سال بدل شده است. به هر حال اینترنت به عنوان یک رسانه فراگیر این قدرت را دارد تا چیزهای تا این حد مضحک را هم به مسئله ای اجتماعی بدل کند

 

10 عنوان پر جستجوی گوگل در سال 2011
۲٫ رتبه دوم این رده بندی اما به یکی از سرویس های جدید گوگل تعلق دارد، “پلاس”، شبکه اجتماعی جدید گوگل که از امسال برای رقابت با فیس بوک به بازار آمد و البته هنوز نمی توان در مورد موفقیت یا عدم موفقیت آن اظهار نظر کرد، با این حال قرار گرفتن این عبارت در رتبه دوم جستجوهای اینترنتی را اگر به حساب بازی سیاسی گوگل برای بیشتر مطرح شدن گوگل پلاس نگذاریم می توانیم آینده ی روشنی را برای آن متصور باشیم، اما راه اندازی پلاس در ایران با واکنش بسیاری از کاربران ایرانی که در گوگل ریدر فعالیت می کردند مواجه بود، چرا که گوگل برای راه اندازی پلاس و برای جذب بیشتر مخاطب قابلیت های اجتماعی ریدر را حذف کرد و این سرویس تنها به یک فید خوان بدل شده، حالا باید دید با کوچ بخشی از کاربران ایرانی ریدر به پلاس این شبکه در میان ایرانی ها از محبوبیت برخوردار خواهد شد؟

 

۳٫ “رایان دان”، چهره معروف تلوزیون آمریکا که در چندین و چند فیلم سینمایی و تلویزیونی هم شرکت کرده بود به خاطر مرگ تراژیکش در یک حادثه رانندگی در پینسیلوانیا در رتبه سوم بیشترین جستجوهای گوگل قرار گرفت. شدت تصادف به حدی بود که پلیس قادر به شناسایی جسد نبود و با آزمایش دی ان ای هویت وی تشخیص داده شد.

 

۴٫ “کیسی آنتونی” زنی است که متهم به قتل دختر دو ساله اش است، او از سال ۲۰۰۸ تا کنون در جریان یک دادگاه طولانی به اتهامات خود پاسخ  داد و سرانجام امسال از تمامی اتهامات تبرئه شد، اما ۹۴% مردم آمریکا همچنان او را متهم می دانند و نام او را در ردیف بدنام ترین زنان ایالات متحده قلمداد می کنند. آنتونی چهارمین عبارتی است که در سال ۲۰۱۱ بسیار جستجو شده است.

 

۵٫ بازی Battlefield 3 پنجمین عبارتی است که در سال ۲۰۱۱ بسیار جستجو شده است.

بازی اکشن Battlefield 3 توسط کمپانی EA Digital Illusions Creative Entertainment ساخته شده و سپس کمپانی مطرح Electronic Arts آن را به تازگی برای PC منتشر کرده است. Battlefield 3 با استفاده از تمام تکنولوژی های جدید توسعه یافته توسط DICE ساخته شده است.

 

۶٫ آیفون ۵

در حالی که خبرها از عرضه قریب الوقوع گوشی آیفون ۵ حکایت دارد، بازار حدس و گمانه زنی در مورد ویژگی های تازه این گوشی داغ است که به کارگیری پیشرفته ترین امکانات شبکه ای و چندرسانه ای از آن جمله است. امکان پخش مستقیم محتوای چندرسانه ای با کیفیت بالا و تقویت قابلیت مکان‌یابی با استفاده از GPS از جمله امکانات تازه آیفون ۵ است. خبرها حاکی است آیفون ۵ در ماه ژوئن عرضه می شود. نمایشگر ال سی دی این گوشی هم با دقت و تفکیک رنگ بالاتری روانه بازار خواهد شد. همچنین سرویس شبکه ای تازه آیفون برای اشتراک گذاری سریع اطلاعات گوشی راه اندازی می شود.سرویس تازه دیگر آیفون ۵ Find My Friendsنام دارد که محل حضور هر کاربر گوشی را به اطلاع افراد مورد نظر او می رساند. گوشی هوشمند iPhone 5 از نظر ظاهری شباهت زیادی به دستگاه چندرسانه‌ای قابل‌حمل iPod Touch دارد و برخلاف آنچه که در سایت‌ها خبری آورده می‌شود، چندان شبیه به iPad 2 نیست.

 

۷٫ “آدله”(Adele)، خواننده جوان انگلیسی که در سال گذشته آلبوم اش در صدر پرفروش ترین های موسیقی جهان قرار گرفته به یکباره به چهره برتر موسیقی جهان تبدیل شد و در صدر اخبار موسیقی قرار گرفت

 

۸٫ تپکو ( شرکت نیروی برق توکیو ) است که بعد از سونامی ژاپن به عنوان امید ژاپنی ها برای تامین انرژی این کشور شناخته می شد در کمال تعجب در رده هشتم بیشترین عبارت جستجو شده در گوگل در سال ۲۰۱۱ قرار گرفت.

 

۹٫ مرگ “استیو جابز” شاید مهم ترین خبر سال ۲۰۱۱ در حوزه تکنولوژی و آی تی به حساب می آید.

استیو جابز در طول سه دهه از عمرش، آنچنان در سطح جهان اثرگذار واقع شد که مرگش در سطح مرگ بزرگترین دانشمندان و مخترعان تاریخ مورد توجه مردم جهان قرار گرفت و حجم پیام های تسلیت مشاهیر و سیاسیون نیز حکایت از چنین توجه عمومی به این اتفاق داشت.

 

۱۰٫  آی پد ۲

نخستین موضوعی که درباره آیپد ۲ جالب توجه است، ظرافت، کیفیت و ساخت مدقّانه آن است که بدون تردید در میان تبلتهای موجود در بازار بی همتا است. به همین دلیل یکی از پر جستجوترین واژه ها در سال ۲۰۱۱ بوده است.

منبع: روزنه آنلاین

Meysam بازدید : 218 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

نرم افزار بازیابی اطلاعات 
Namosofts Data Recovery 2.0.2.1 نام یکی از این نرم افزار ها بوده که به
شما کمک می کند در ساده ترین و سریع ترین روش ممکن اطلاعاتی را که چه در اثر یک اشتباه و چه به خاطر یک خرابکاری از دست داده داده اید را زنده نموده و بتوانید دوباره همانند گذشته از آنها استفاده کنید . طراحان این نرم افزار که مطالعات بسیاری بر روش ها و الگوریتم های ریکاوری داده ها داشته اند توانسته اند از اندوخته های خود در بهترین نحو ممکن نرم افزاری را به وجود آورند که اکنون در ضمره تاثیرگذارترین و بهترین نرم افزار های ریکاوری به حساب آید . مهم نیست فایل شما در اثر حذف معمولی ، فرمت کردن درایو یا تغییر پارتیشن از دست رفته باشد ، مهم این است که برای Namosofts Data Recovery هیچ تفاوتی نداشته و می تواند از تمامی آنها اطلاعات از دست رفته را بازیابی کند . با پشتیبانی از فرمت های سیستمی FAT32 ، FAT12 ، ‌FAT16 و NTFS  تقریبا هیچ درایوی را نمی توانید پیدا کنید که این نرم افزار نتواند اطلاعات را از روی آنها ریکاوری کنید .

لینک دانلود. ۵ مگابایت

Meysam بازدید : 275 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: سایت تحلیلی برندز ارزشمندترین برندهای خودروی جهان را در سال ۲۰۱۲ معرفی کرد.
برترین برندهای خودرو در جهان
 براین اساس برند بی.ام.و با ۲۴ میلیارد و ۶۲۳ میلیون دلار قیمت به عنوان ارزشمندترین برند خودروی جهان معرفی شد.

 این در حالی است که تویوتا به دلیل آسیبهای ناشی از بحران ژاپن در

سال گذشته با افت ۱۰ درصدی ارزش برندش مواجه شده و در رده بندی کلی در بین خودروسازان در رتبه دوم جای گرفت. ارزش برند تویوتا ۲۱ میلیارد و ۷۷۹ میلیون دلار اعلام شد.

ارزش برند مرسدس بنز نیز ۱۶ میلیارد و ۱۱۱ میلیون دلار برآورد شد تا این شرکت نیز رده سوم را به خود اختصاص دهد.

همچنین برندهای هوندا، نیسان، فولکس‌واگن، فورد، آئودی، هیوندای و لکسوس نیز رده های بعدی ارزشمندترین برندهای خودرو جهان را بدست آوردند.

در بین برندهای فوق تنها ارزش سه برند ژاپنی یعنی تویوتا، هوندا و لکسوس با کاهش مواجه شده است. نکته جالب اینجاست که برندهای مطرحی مانند جنرال‌موتورز، پژو، رنو، پورشه، فیات و سوزوکی هیچ جایگاهی در بین ارزشمندترین برندهای خودروی جهان ندارند.     

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بکدام بخش در سایت بپردازیم بهتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 97
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 2019
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 252
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,225
  • بازدید ماه : 1,225
  • بازدید سال : 55,047
  • بازدید کلی : 519,698
  • رتبه سایت
    ...چه کشور هایی از سایت ما بازدید کرده اند؟
    ADS