loading...
وبلاگ طلایی
تبلت رایگان

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق واقعی به این میگن (تصویری) 1 2038 bakhtiyar
مجموعه کامل از تمام ویدیوهای Taylor Swift 0 455 max2006
تمام موزیک ویدیو های Inna 0 635 max2006
موزيك ويدئو جدید و بسيار زیبای Inna به نام Crazy S.e.x.y Wild 0 743 max2006
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امین حبیبی به نام زخمی . . 0 603 max2006
آهنگ جدید و بسيار زیبای مادمازل به نام فراموشي . . 1 830 max2006
دانلود فیلم Suskind 2012 با کیفیت عالی – بلوری ۷۲۰p 0 606 max2006
دانلود فیلم The Legend of Hells Gate An American Conspiracy 2011 با کیفیت خوب – DVDRi 0 544 max2006
دانلود فیلم Extinction 2011 با کیفیت عالی – بلوری ۷۲۰p 0 515 max2006
دانلود فیلم Over kanten 2012 با کیفیت عالی – بلوری ۷۲۰p 0 675 max2006
البوم شماره یک 1 533 max2006
تصاویر بسیار جالب از خطای دید یا همان خطای چشم 0 753 max2006
تصاویر بسیار جالب از خطای دید یا همان خطای چشم 0 598 max2006
ساغر صدری نماینده ایران 0 612 max2006
جون چه گوشتیه... 0 682 max2006
اس ام اس گلچین 0 506 max2006
مهلقا جابری 0 800 max2006
عکسهای جدید جسیکا آلبا 0 775 max2006
عکس های جدید هیلاری داف 0 690 max2006
گالری عکسهای جدید بسیار زیبای فریناز و سوگند 0 1273 max2006
Meysam بازدید : 224 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)
 
با گذشت زمان همین طور بر مشکلات امنیتی این شبکه‌ها افزوده می‌شود زیرا حجم بالای اطلاعاتی که کاربران این شبکه‌ها به اشتراک می‌گذارند صاحبان این شبکه‌های صهیونیستی را بر آن داشته است که تغییری چالش برانگیز در ذخیره سازی این منابع عظیم جاسوسی دهند.

به گزارش گرداب به نقل از بی‌سی‌دبلیو، انسان به‌راحتی فراموش می‌کند که چه مقدار زمان صرف شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌کند؛ هم‌چنین به راحتی فراموش می‌کند که چگونه به آسانی اطلاعات بسیاری را بر روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد، اطلاعاتی که آینده، حریم‌شخصی و حتی امنیتش را به راحتی به مخاطره می‌افکند.

به اشتراک‌گذاری اطلاعات، خطرات مختلفی را برای انسان به دنبال دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به دزدی اطلاعات فردی و تخریب وجه اجتماعی و حرفه‌ای فرد اشاره کرد.

به زعم این گزارش، یکی از واضح‌ترین مشکلات شبکه‌های اجتماعی این است که بسیاری از مردم فراموش می‌کنند که به چه کسانی اجازه داده‌اند که اطلاعات آن‌ها را مشاهده نمایند. یک فرد ممکن است مدتی قبل، فردی را به لیست دوستان خود اضافه کرده باشد که به  او را نمی‌شناخته‌ است و از روی بی‌دقتی و یا حتی با آگاهی کامل، به او اجازه دسترسی و دیدن اطلاعات فردیش را داده باشد.

ولی موضوع اصلی این است که او این مطلب را فراموش کرده است که همین چرخه برای آن فرد نیز و جود دارد و هستند افرادی که به راحتی به اطلاعات کاربر دسترسی دارند ولی او خود از این مطلب بی‌خبر است و یا به مشکلات آن نیاندیشیده است.

در نگاه جدی‌تر به این موضوع، اطلاعات شخصی شما به آسانی می‌تواند در این شبکه‌ها به اشتراک گذاشته شود و کافی است یک هکر با جمع آوری این اطلاعات و هک کردن ایمیل‌هایتان به هر گونه اطلاعات حساسی که می‌خواهد دست یابد. یکی از ساده‌ترین کارهایی که این هکرها می‌توانند با دستیابی به این اطلاعات انجام دهند، هک کردن حساب‌های بانکی است.

اطلاعاتی که در توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند را هیچ‌گاه نمی‌توان به طور کامل پاک کرد. یکی از شواهد این مطلب توییت شدن دوباره توییت‌هایی است که یک فرد در شبکه توییتر به اشتراک گذاشته می‌شود. حتی اگر زمانی کاربری حساب توییتر خود را حذف کند، توییت‌هایی ایجاد شده همواره در حافظه توییتر موجود هستند و از این طریق می‌توان به اطلاعات وی تا قبل از حذف حساب او دست یافت.

بزرگترین خطر این شبکه‌ها زمانی متوجه انسان می‌شود که وی با استفاده از اپلیکیشن‌های گوشی همراه به این شبکه‌ها متصل شود. با انجام این کار وی علاوه بر موارد ذکر شده؛ خطر مکان‌یابی را به آن افزوده‌ است. این خطر هنگامی به بالاترین درجه خود می‌رسد که یک بدافزار نیز از طریق این شبکه‌ها داخل گوشی‌ هوشمند، تبلت، آی‌پد و...  کاربر شود.

شما حتی اختیار اطلاعاتی که بر روی گوشی‌تان موجود است و حتی بدون اینکه آن‌ها را به اشتراک بگذارید را نیز ندارید. وارد‌شدن بدافزارها نه تنها برای شما بلکه برای سایر دوستانی که تنها در لیست تماس‌های شما هستند نیز می‌تواند خطرناک باشد.

با گذشت زمان همین طور بر مشکلات امنیتی این شبکه‌ها افزوده می‌شود زیرا حجم بالای اطلاعاتی که کاربران این شبکه‌ها به اشتراک می‌گذارند صاحبان این شبکه‌های صهیونیستی را بر آن داشته است که تغییری چالش‌ بر‌انگیز در ذخیره‌سازی این منابع عظیم جاسوسی دهند.

حرکت آن‌ها به سمت ذخیره سازی اطلاعات در پلتفورم ابر دو جنبه دارد. یک جنبه ظاهری و گول زننده آن، در واقع دسترسی سریع به این شبکه‌ها از هرکجای جهان است؛ اما جنبه مهم امنیتی آن که اکثر افراد از آن ناآگاه هستند امنیت بسیار پایین و در دسترس بودن این اطلاعات در هر گوشه‌ای از جهان است.

نکته‌ای که بسیاری از کارشناسان آی‌تی نیز بدان اذعان دارند؛ جالب است که در این‌جا به گفته‌های استیو ووزنیاك، همكار بنیان‌گذار اپل، و نگرانی‌­هایش در زمینه كاربرد فناوری ذخیره­‌سازی ابری و مسائل مربوط به نقض حریم خصوصی در این سیستم‌ها دقت کنیم: " من واقعاً نگران اطلاعاتی هستم كه به ابرها منتقل می­‌شوند. فكر می­‌كنم این اتفاق بسیار ناخوشایندی است. فكر می­‌كنم قرار است مشكلات شدیدی در آینده به وجود آید. با فناوری ابری آدم مالك هیچ چیز نیست. همه چیز را به دیگری تفویض كرده است."

وی در ادامه می‌گوید: " من دلم می­‌خواهد احساس كنم كه صاحب اموال خود هستم. بسیاری از مردم می­‌گویند كه در واقع همه چیزشان روی كامپیوترشان است اما به نظر من هرچه اطلاعات بیش­تری را به وب و ابر منتقل كنیم كنترل كم­تری بر آن­‌ها خواهیم داشت."

آیا زمان آن نشده است که دوباره به دلیل خود برای ورود به این شبکه‌های اجتماعی بیاندیشیم؟ آیا عضویت در این شبکه‌ها ارزش این همه مشکلات فردی و بسیاری دیگر از ناگفته‌های امنیتی را دارد.

Meysam بازدید : 189 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)

 



 

به گزارش شنیده ها به نقل از بانی فیلم، ماجرا از جمعه ۱۱ خرداد امسال در شبکه تهران آغاز شد. زمانی که محمد رویانیان، مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به سؤالات مهدی واعظی، مجری برنامه«ورزش از نگاه پنج» به شدت عصبانی شد و او را «بچه جان» خطاب کرد. در این برنامه، رویانیان به واعظی که درباره صحبت‌های انتقادی علی پروین سؤال می‌کرد، به تندی گفت: «بچه‌جان، تو مدیریت من را زیر سؤال می‌بری؟ من به اندازه سن تو در این کشور خدمت کردم و مدیر بودم.» او همچنین گفت: «این چه وضع سؤال پرسیدن است؟ چه کسی شارژت کرده که این‌طور سؤال می‌پرسی».

همین اتفاق منجر به اعتراض‌های شدید رویانیان به مدیریت شبکه تهران شد و سعید مقیسه مدیر جدید این شبکه نیز که به تازگی سکان مدیریت این شبکه را در دست گرفته، برای جلوگیری از هرگونه جنجال و حاشیه‌سازی، حکم به تعلیق موقت واعظی داده است. بر همین اساس، این گوینده تا اطلاع ثانوی ممنوع‌التصویر شده است و هفته گذشته نیز، دو مجری دیگر برنامه «ورزش از نگاه پنج» را اجرا کردند. واعظی از جمله مجریان شبکه تهران است که از اواخر دهه ۸۰ به جمع برنامه‌سازان این شبکه پیوست. در کارنامه او اجرای برنامه‌های «با ما اینجا» و «صبح بخیرتهران» دیده می‌شود. گفته می‌شود این مجری یک طرفدار متعصب تیم استقلال است و مواجهه او با رویانیان، تا حدود زیادی از همین مسئله نشأت گرفته و برای او دردسرساز شده. البته گویا این ممنوع‌التصویری بیشتر برای آن است تا آبها از آسیاب بیفتد تا زمینه برای حضور مجدد این مجری جوان فراهم شود.

Meysam بازدید : 195 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)

 

گرانترین مرسدس بنز، آراسته به 300.000 سنگ کریستال / تصویر
رویترز: مرسدس بنز سفارشی SL600s، لوکس کریستال، که به 300.000 سنگ کریستال و شیشه ای آراسته گردیده، در سالن نمایشگاه Garson / DAD در توکیو در معرض دید همگان به مزایده گذاشته شد.
 
 

به گزارش روز پنجشنبه سرویس اقتصادی جام نیوز  به نقل از خبرگزاری رویترز، مرسدس بنز سفارشی SL600s، لوکس کریستال، که به 300.000 سنگ کریستال و شیشه ای آراسته گردیده، در سالن نمایشگاه Garson / DAD در توکیو  به مزایده گذاشته شد.

Meysam بازدید : 192 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

در طول این سالها ما به شما کمک کرده ایم تا سفرهای مجازی بسیاری داشته باشید. خیلی واقعی نیست اما با استفاده از مرورگر خود می توانید در نقاط داغ جهان پرسه بزنید و سرگرم شوید. Google Maps علاوه بر اینکه به ما کمک می کند راه خود را گم نکنیم استفاده های دیگری نیز دارد. حتی اگر شما یک کاشف بی باک هم باشید، شانس این وجود ندارد که بتوانید نقاط شکاف دار این سیاره آبی بزرگ را از نزدیک ببینید. سفر به برخی از این مکان ها امکان پذیر نیست. به همین دلیل است که مسافران باید به Google Maps رجوع کرده و تصویری اجمالی از این شگفتی های زمین را ببینند.

در اینجا به گلچینی از مکان های دیدنی زمین اشاره میکنیم.

بزرگترین ترمینال فرودگاهی دنیا
بزرگترین ترمینال فرودگاهی دنیا

برای پرواز کردن باید به فرودگاه بروید. چرا فرودگاه دوبی که بزرگترین ترمینال فرودگاهی را دارد در برنامه سفری خود قرار ندهید؟ (ترمینال ۳) بزرگترین شهر امارات متحده عربی یکی از قطب های حمل و نقب هوایی دنیاست. ویکیپدیا می گوید ترمینال ۳ با هزینه ۵/۴ میلیارد دلاری اش تنها ساختمان بزرگ همکفی است که در دنیا ساخته شده است.

جزیره نخل دوبی
جزیره نخل دوبی

همچنان در دوبی می مانیم تا از آسمان نگاهی به این مجمع الجزایر مصنوعی بیاندازیم. به لطف نمایش ماهواره ای Google Maps می توانید ببینید که چرا این جزیره اینگونه نام گرفته است.

ساختمان دولتی امپراطوری
ساختمان دولتی امپراطوری

یکی از ساختمان های نمادینی است که قبل از مرگ باید حتما آن را ببینید. نمایش ماهواره ای Google Maps این کار را انجام داده تا بدون صرف هزینه بلیط هواپیما آنجا را ببینید. با این حال نمی توانید سبک معماری دکو را مشاهده کنید اما این حقیقت را می پذیرید که این بنا یکی از هفت بنای مدرن و شگفت انگیز دنیاست.

گودال شهاب سنگ والف کریک
گودال شهاب سنگ والف کریک

گودال شهاب سنگ والف کریک به قطر ۸۷۵ متر در استرالیا قرار دارد. این گودال از گودال عظیم وردفورت در آفریقای جنوبی که قطر آن ۳۰۰ کیلومتر می باشد کوچکنر است اما والف کریک از بالا بسیار زیبا به نظر می رسد.

کولونل سندرز
کولونل سندرز

اگر عاشق خوردن بال مرغ هستید باید کولونل سندرز را بشناسید. هیچ کس مرغ کنتاکی سرخ شده را به خوبی او درست نمی کند. من یکی از طرفدارانش هستم اما کسانی هم هستند که از جهت افقی آن را بخوبی به تصویر کشیده اند. هیچ تبلیغی مانند این نمی تواند توجه شما را جلب کند.

خانه های مشهور
خانه های مشهور, جان تراولتا

فقط می توانیم تا درب ورودی آنها پیش برویم، همین. من میدانم چون امتحان کردم. اما با کلیک بر روی خانه های مشهور می توانید آنها را از بالا ببینید. بیایید خانه جان تراولتا را با هم ببینیم. او یک جت شخصی دارد که علاوه بر باند به پارکینگ هم نیاز دارد. چقدر جالب!

بزرگترین قبرستان هواپیما
بزرگترین قبرستان هواپیما

بنویارد واقع در پایگاه نیروی هوایی دیویس-منهتن در توسان آریزونا محل استراحت هزارام هواپیمای بدون سرنشین و جت هایی است که بیش ار ۴ مایل مربع طول دارند. می توان گفت که اینجا بزرگترین مکان تاسیسات نجات دنیاست.

برازیلیا
برازیلیا

پایتخت برزیل نیز در اینجا ذکر شده است زیرا به سختی می توان باور کرد که یک شهر مدرن بتواند از سال ۱۹۵۶ در فهرست میراث جهانی یوسنکو جای بگیرد. این نمونه ای از برنامه ریزی مدرن شهری است. این مقاله ویکیپدیا را برای دیدن برخی از عکس های پانورامای این شهر بررسی کنید. اما تصویر منحصر به فرد این شهر را با کمک Google Maps ببینید.

فایرفاکس
فایرفاکس

احتمالا تمام این کارها را در فایرفاکس انجام می دهدی. حالا به جایی رسیده ایم که یکی از مناظر عجیب و غریب دنیاست. اما من با نمایش این لوگوی عجیب اما قابل فهم فایرفاکس در نزدیکی پورتلند زاویه ای حساس ایجاد کرده ام. قطعا بیگانگان نمی توانستند چنین چیزی درست کنند!

گوگل پلکس
گوگل پلکس

کاری هست که با Google Maps انجام دهید؟ آه! من فقط می خواستم ببینم یک مکان چگونه بعنوان بهترین مکان کاری دنیا نام می گیرد.

زمین مکان بزرگی است. این مکان ها فقط برخی از شگفتی های زمین بودند که دیدید. مکان های مورد علاقه شما کدامند؟ در قسمت نظرات آنها را با در میان بگذارید.

Meysam بازدید : 221 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)


سر تعظيم سياست‌مداران


  سر تعظيم سياست‌مداران





 

پوتين: مسيح را در ايران ديدم
چند سال پيش پوتين، رئيس‌جمهور وقت روسيه، براي نخستين بار در طول سي سال انقلاب به ايران سفر كرد.

پوتين، شخصيتي بسيار چارچوب‌مند و منضبط بر اصول ديپلماسي است، اما با اين حال چندبار پرسيده بود كه ديدار با رهبر جمهوري اسلامي آيا انجام مي‌شود يا نه. ديدار انجام شد. در اين ديدار رهبري به نكاتي از تاريخ شوروي و قبل از آن اشاره مي‌كنند كه براي رئيس‌جمهور وقت روسيه جديد بوده است، پس از ديدار مسئولين دستگاه ديپلماسي مي‌گفتند رفتار وي تغيير كرده بود و شخصاً و نه از طريق وزير خارجة خود، به وزير خارجه وقت كشورمان گفته بود كه شما حتماً سفري به روسيه داشته باشيد تا با هم گفت‌وگو كنيم.
در برگشت به كشور روسيه، خبرنگاري از وي درباره نظرش راجع به رهبري ايران مي‌پرسد و وي در پاسخ مي‌گويد: «من مسيح را نديده‌ام، اما تعاريف او را در انجيل شنيده و خوانده‌ام، من مسيح را در رهبري ايران ديدم». (به نقل از حجت‌الاسلام مروي)

كوفي عنان: با ديدنش همه را فراموش كردم
 

كوفي‌عنان، دبير كل سازمان ملل متحد بود. هنگام خروج از تهران و در پاويون فرودگاه گفته است:
در دوران نوجواني كه بوده‌ام در مورد شخصيت‌هاي كاريزما مطاله مي‌كردم و هميشه اين سئوال براي من مطرح بود كه اگر زماني من روبه‌روي يك شخصيت كاريزما قرار گيرم چه عكس‌العملي خواهم داشت. وي افزود: كساني كه مرا به سازمان ملل آوردند، شخصيت‌هاي برجستة دنيا بودند و من به آن‌ها علاقه‌مند بودم و هر كدام مثل ژاك شيراك، براي من امتيازاتي داشتند. من به شدت تحت تأثير ژاك شيراك بودم. طوري‌كه وقتي ايشان صحبت مي‌كرد بدون مكث حرف‌هايي صريح مي‌زد. «گورباچف» و «هلموت كهل» هم همين‌طور بودند. اين‌ها كساني بودند كه نياز به مكث نداشتند. من اين‌ها را دوست داشتم. در ملاقات با (حضرت آيت‌الله العظمي) خامنه‌اي احساس كردم كه كسي را مثل او نديده‌ام. شخصيت معنوي ايشان چنان مرا گرفت كه از خود پرسيدم چرا شخصيتي مثل من دبير كل سازمان ملل باشد و از معنويات چيزي نداشته باشد! با ديدن آقاي خامنه‌اي هم آن شخصيت‌هايي كه مرا جلب كرده بودند فراموش كردم و تحت تأثير شخصيت معنوي ايشان قرار گرفتم. من شخصيت‌هاي معنوي در دنيا زياد ديده بودم، ولي از هيچ‌يك، از مسائل سياسي اطلاع نداشتند. با ديدن آقاي خامنه‌اي در من اوج قداست، آن شخصيت‌هاي سياسي از ذهن من پاك شد. من تعجب مي‌كنم ايران با چنين شخصيتي چرا در بعضي جا‌ها مي‌لنگد. بعيد مي‌دانم به سازمان ملل هم بروم شخصيت ايشان از ذهن من پاك شود.

دكوئيار: شخصيتي به هوشمندي او نديدم
 

خاوير پرز دكوئيار دبيركل سازمان ملل در بحبوحه جنگ تحميلي به ايران آمد، ديداري هم با رئيس‌جمهور (آقاي خامنه‌اي) داشت.
دكوئيار پس از آن ديدار پرسيده بود: رئيس‌جمهور شما از كدام دانشگاه علوم سياسي فارغ التحصيل شده است. دكوئيار افزوده بود من مدرك دكتراي علوم سياسي دارم و 30سال است كار سياسي مي‌كنم و چند سال است دبيركل سازمان ملل هستم، در اين مدت شخصيت‌هاي سياسي و رئيس‌جمهورهاي بسياري را ديده‌ام اما تاكنون شخصيتي به سياستمداري و هوشمندي او نديده‌ام.

بني‌صدر: اگر امام بود، صدها بار به او احسنت مي‌گفت
 

ابوالحسن بني‌صدر، اولين رئيس‌جمهور ايران بود كه به حكم مجلس شوراي اسلامي و تائيد امام خميني، به دليل خيانت‌هاي مكررش، از مقام خود عزل شد، در گفت‌وگو با آبزرور گفت:
اگر ايشان [امام خميني(ره)] زنده بود، صدها بار به آقاي خامنه‌اي احسنت مي‌گفت. دليل اين تحسين اين است كه آقاي خامنه‌اي به خوبي توانسته نظامي كه آقاي خميني ايجاد كرد را حفظ كند.
بني‌صدر در حالي اين اعتراف را انجام داده كه پيش از آن نيز وابستگان آمريكا و رژيم صهيونيستي به‌صورت مستقيم و غيرمستقيم بارها تأكيد كرده‌اند كه مديريت آيت‌الله خامنه‌اي موجب شكست طرح‌هاي آنان شده است.
منبع:ماهنامه امتداد ویژه نامه رهبری

Meysam بازدید : 210 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)
 
پس از باز کردن برنامه Daroon Player گزینه Streams رو بزنید بعد کلید منو بعد گزینه Add توی فیلد اول نام دلخواهی برای شبکه بنویسید توی فیلد دوم باید لینک Stream شبکه مورد نظر رو وارد کنید.

میتونید با سرچ کردن توی گوگل لینک استریم شبکه دلخواهتون رو ( چه داخلی چه خارجی ) پیدا کنید ; فقط توجه کنید که باید از یکی از سه پروتکل http:// یا mms:// یا rstp:// استفاده شده باشه ( برخی از آدرس ها ممکنه فیلـــتر باشه )

من اینجا لینک شبکه های اصلی صدا و سیما رو میذارم که تست هم کردم و کیفیت خوبی داره :

یک: mms://62.220.122.4/tv1
دو: mms://62.220.122.4/tv2
سه: mms://62.220.122.4/tv3
چهار: mms://62.220.122.4/tv4
تهران: mms://62.220.122.12/tv5
خبر: mms://62.220.122.15/khabar
یا







1
2
3

Meysam بازدید : 226 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (0)
افتخاری دیگر

در گزارشی از سایت رسمی رئال مادرید علـــــــــی دایــــــــــی در بین پیروزمندترین مردان فوتبال دنیا در"رده سوم دنیا" قرار گرفت.

بر اساس جدول منتشر شده از سایت رسمی باشگاه رئال مادرید که 10 ملی پوش برتر تاریخ فوتبال جهان از نظر تعداد پیروزی های ملی را نشان میدهد "کاسیاس و تورام" مشترک با 94 پیروزی در صدر قرار دارند و "علی دایی" با 89 پیروزی در 149 بازی در مکان سوم قرار دارد.

به گزارش سایت...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بکدام بخش در سایت بپردازیم بهتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 97
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 2019
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 252
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,259
  • بازدید ماه : 1,259
  • بازدید سال : 55,081
  • بازدید کلی : 519,732
  • رتبه سایت
    ...چه کشور هایی از سایت ما بازدید کرده اند؟
    ADS