loading...
وبلاگ طلایی
تبلت رایگان

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق واقعی به این میگن (تصویری) 1 2038 bakhtiyar
مجموعه کامل از تمام ویدیوهای Taylor Swift 0 456 max2006
تمام موزیک ویدیو های Inna 0 635 max2006
موزيك ويدئو جدید و بسيار زیبای Inna به نام Crazy S.e.x.y Wild 0 744 max2006
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امین حبیبی به نام زخمی . . 0 604 max2006
آهنگ جدید و بسيار زیبای مادمازل به نام فراموشي . . 1 831 max2006
دانلود فیلم Suskind 2012 با کیفیت عالی – بلوری ۷۲۰p 0 607 max2006
دانلود فیلم The Legend of Hells Gate An American Conspiracy 2011 با کیفیت خوب – DVDRi 0 545 max2006
دانلود فیلم Extinction 2011 با کیفیت عالی – بلوری ۷۲۰p 0 516 max2006
دانلود فیلم Over kanten 2012 با کیفیت عالی – بلوری ۷۲۰p 0 676 max2006
البوم شماره یک 1 534 max2006
تصاویر بسیار جالب از خطای دید یا همان خطای چشم 0 754 max2006
تصاویر بسیار جالب از خطای دید یا همان خطای چشم 0 599 max2006
ساغر صدری نماینده ایران 0 612 max2006
جون چه گوشتیه... 0 683 max2006
اس ام اس گلچین 0 507 max2006
مهلقا جابری 0 801 max2006
عکسهای جدید جسیکا آلبا 0 775 max2006
عکس های جدید هیلاری داف 0 691 max2006
گالری عکسهای جدید بسیار زیبای فریناز و سوگند 0 1273 max2006
Meysam بازدید : 256 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

World Cup Draw Ceremony

 

قرعه‌کشی گروه‌های ۸ گانه رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل انجام شد
مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی دیروز برگزار ‌شد تا ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها به ۸ گروه ۴ تیمی تقسیم شده و حریفان خود را بشناسند.
مراسم قرعه کشی مرحله نهایی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل در کاستا دو سائوپه ایالت باهیا ، حدود ۹۰ کیلومتری شمال سالوادور و با حضور چهره‌های سرشناسی مانند کافو، فابیو کاناوارو، ماریو کمپس، لوتار ماتئوس، زین‌الدین زیدان و جف هرست برگزار شد

گروه ‌بندی این رقابت‌ ها به شرح زیر است :

گروه A: برزیل ، کامرون ، مکزیک ، کرواسی
گروه B: اسپانیا ، شیلی ، استرالیا ، هلند
گروه C: کلمبیا ، ساحل عاج ، ژاپن ، یونان
گروه D: اروگوئه ، ایتالیا ، کاستاریکا ، انگلیس
گروه E: سوییس ، اکوادور، هندوراس ، فرانسه
گروه F: آرژانتین ، نیجریه ، ایران ، بوسنی  هرزگوین
گروه G: آلمان ، غنا ، آمریکا ، پرتغال
گروه H: بلژیک ، الجزایر ، کره جنوبی ، روسیه

بازی افتتاحیه جام جهانی روز ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) سال ۲۰۱۴ در شهر سائوپائولو و فینال بیستمین جام جهانی ۱۳ جولای (۲۲ تیر) در ریودوژانیرو بین دو تیم برزیل و کرواسی برگزار خواهد شد.
۱۲ استادیوم در ۱۲ شهر سائوپائولو، بلوهوریزونته، فولتارزا، ریودوژانیرو، برازیلیا، رسیفه، سالوادور،کویابا، کوریتیبا، مانوس، ناتال و پورتو آلگره میزبان مسابقات جام جهانی خواهند بود.

Meysam بازدید : 198 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

ثبت نام رایگان قرعه کشی اطلاعیه مهم : با توجه به درخواست بسیاری از کاربران سایت اللخصوص کاربرانی که در چند روز اخیر در سایت ثبت نام نمودند و بعلت اختلالات شبکه اینترنت و عدم ارسال ایمیل جهت افزایش امتیاز و ضایع نشدن حق این دوستان ، مدیریت سایت تصمیم به تمدید 1 هفته ای مهلت قرعه کشی نموده است. لازم بذکر است که این زمان به هیچ وجه تمدید نمی گردد. با تشکر

Meysam بازدید : 331 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)


|با کیفیت خارق العاده ۷۲۰p / زیرنویس فارسی / با لینک مستقیم |

the%20shadow دانلود فیلم Dragon Lore Curse of the Shadow + زیرنویس فارسی

 

نام فیلم : Dragon Lore Curse of the Shadow
ژانر : اکشن ، فانتزی
کارگردان :  John Lyde
نویسنده :  Jason Faller, Kynan Griffin
بازیگران : Danielle Chuchran, Richard McWilliams, Paul D. Hunt
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
زمان : ۱۰۰ دقیقه
امتیاز : – از ۱۰
کیفیت : خارق العاده ۷۲۰p
فرمت : MKV
حجم : ۷۰۰ MB
اطلاعات بیشتر : کلیک کنید

لينک دانلود : مستقيم – Direct

خلاصه داستان:  یک گروه رازآلود به نام تاریکی در تلاش هستند تا تبدیل به گاث آزول شوند ( خدایی که نمی میرد ) آنها برای دست یاب به این هدف باید به سرزمین ساگا بروند که راه سرزمین ساگا پر از موجوداتی است که مانع آنها می شوند ولی

 

دانلود با لینک مستقیم از سایت :

دانلود از سرور  سایت : Download

دانلود زیرنویس فارسی بزودی : Download

Meysam بازدید : 329 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود موزیک ویدئو جدید و بسیار زیبای یاس به نام پشت صحنه سرباز وطن با سه کیفیت متفاوت

( کیفیت HD 1080P )

YAS%20%20 %20Back%20Stage%20Sarbaze%20Vatan دانلود موزیک ویدئو جدید یاس پشت صحنه سرباز وطن

 

لینک مستقیم :

موزیک ویدیو با کیفیت عالی

BackStage Sarbaz Vatan

موزیک ویدیو با کیفیت خوب

BackStage Sarbaz Vatan

موزیک ویدیو با کیفیت متوسط برای پخش در موبایل

BackStage Sarbaz Vatan

Meysam بازدید : 224 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)
 
با گذشت زمان همین طور بر مشکلات امنیتی این شبکه‌ها افزوده می‌شود زیرا حجم بالای اطلاعاتی که کاربران این شبکه‌ها به اشتراک می‌گذارند صاحبان این شبکه‌های صهیونیستی را بر آن داشته است که تغییری چالش برانگیز در ذخیره سازی این منابع عظیم جاسوسی دهند.

به گزارش گرداب به نقل از بی‌سی‌دبلیو، انسان به‌راحتی فراموش می‌کند که چه مقدار زمان صرف شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌کند؛ هم‌چنین به راحتی فراموش می‌کند که چگونه به آسانی اطلاعات بسیاری را بر روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد، اطلاعاتی که آینده، حریم‌شخصی و حتی امنیتش را به راحتی به مخاطره می‌افکند.

به اشتراک‌گذاری اطلاعات، خطرات مختلفی را برای انسان به دنبال دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به دزدی اطلاعات فردی و تخریب وجه اجتماعی و حرفه‌ای فرد اشاره کرد.

به زعم این گزارش، یکی از واضح‌ترین مشکلات شبکه‌های اجتماعی این است که بسیاری از مردم فراموش می‌کنند که به چه کسانی اجازه داده‌اند که اطلاعات آن‌ها را مشاهده نمایند. یک فرد ممکن است مدتی قبل، فردی را به لیست دوستان خود اضافه کرده باشد که به  او را نمی‌شناخته‌ است و از روی بی‌دقتی و یا حتی با آگاهی کامل، به او اجازه دسترسی و دیدن اطلاعات فردیش را داده باشد.

ولی موضوع اصلی این است که او این مطلب را فراموش کرده است که همین چرخه برای آن فرد نیز و جود دارد و هستند افرادی که به راحتی به اطلاعات کاربر دسترسی دارند ولی او خود از این مطلب بی‌خبر است و یا به مشکلات آن نیاندیشیده است.

در نگاه جدی‌تر به این موضوع، اطلاعات شخصی شما به آسانی می‌تواند در این شبکه‌ها به اشتراک گذاشته شود و کافی است یک هکر با جمع آوری این اطلاعات و هک کردن ایمیل‌هایتان به هر گونه اطلاعات حساسی که می‌خواهد دست یابد. یکی از ساده‌ترین کارهایی که این هکرها می‌توانند با دستیابی به این اطلاعات انجام دهند، هک کردن حساب‌های بانکی است.

اطلاعاتی که در توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند را هیچ‌گاه نمی‌توان به طور کامل پاک کرد. یکی از شواهد این مطلب توییت شدن دوباره توییت‌هایی است که یک فرد در شبکه توییتر به اشتراک گذاشته می‌شود. حتی اگر زمانی کاربری حساب توییتر خود را حذف کند، توییت‌هایی ایجاد شده همواره در حافظه توییتر موجود هستند و از این طریق می‌توان به اطلاعات وی تا قبل از حذف حساب او دست یافت.

بزرگترین خطر این شبکه‌ها زمانی متوجه انسان می‌شود که وی با استفاده از اپلیکیشن‌های گوشی همراه به این شبکه‌ها متصل شود. با انجام این کار وی علاوه بر موارد ذکر شده؛ خطر مکان‌یابی را به آن افزوده‌ است. این خطر هنگامی به بالاترین درجه خود می‌رسد که یک بدافزار نیز از طریق این شبکه‌ها داخل گوشی‌ هوشمند، تبلت، آی‌پد و...  کاربر شود.

شما حتی اختیار اطلاعاتی که بر روی گوشی‌تان موجود است و حتی بدون اینکه آن‌ها را به اشتراک بگذارید را نیز ندارید. وارد‌شدن بدافزارها نه تنها برای شما بلکه برای سایر دوستانی که تنها در لیست تماس‌های شما هستند نیز می‌تواند خطرناک باشد.

با گذشت زمان همین طور بر مشکلات امنیتی این شبکه‌ها افزوده می‌شود زیرا حجم بالای اطلاعاتی که کاربران این شبکه‌ها به اشتراک می‌گذارند صاحبان این شبکه‌های صهیونیستی را بر آن داشته است که تغییری چالش‌ بر‌انگیز در ذخیره‌سازی این منابع عظیم جاسوسی دهند.

حرکت آن‌ها به سمت ذخیره سازی اطلاعات در پلتفورم ابر دو جنبه دارد. یک جنبه ظاهری و گول زننده آن، در واقع دسترسی سریع به این شبکه‌ها از هرکجای جهان است؛ اما جنبه مهم امنیتی آن که اکثر افراد از آن ناآگاه هستند امنیت بسیار پایین و در دسترس بودن این اطلاعات در هر گوشه‌ای از جهان است.

نکته‌ای که بسیاری از کارشناسان آی‌تی نیز بدان اذعان دارند؛ جالب است که در این‌جا به گفته‌های استیو ووزنیاك، همكار بنیان‌گذار اپل، و نگرانی‌­هایش در زمینه كاربرد فناوری ذخیره­‌سازی ابری و مسائل مربوط به نقض حریم خصوصی در این سیستم‌ها دقت کنیم: " من واقعاً نگران اطلاعاتی هستم كه به ابرها منتقل می­‌شوند. فكر می­‌كنم این اتفاق بسیار ناخوشایندی است. فكر می­‌كنم قرار است مشكلات شدیدی در آینده به وجود آید. با فناوری ابری آدم مالك هیچ چیز نیست. همه چیز را به دیگری تفویض كرده است."

وی در ادامه می‌گوید: " من دلم می­‌خواهد احساس كنم كه صاحب اموال خود هستم. بسیاری از مردم می­‌گویند كه در واقع همه چیزشان روی كامپیوترشان است اما به نظر من هرچه اطلاعات بیش­تری را به وب و ابر منتقل كنیم كنترل كم­تری بر آن­‌ها خواهیم داشت."

آیا زمان آن نشده است که دوباره به دلیل خود برای ورود به این شبکه‌های اجتماعی بیاندیشیم؟ آیا عضویت در این شبکه‌ها ارزش این همه مشکلات فردی و بسیاری دیگر از ناگفته‌های امنیتی را دارد.
Meysam بازدید : 265 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

عجیب ترین تصاویر هالوین

برای مشاهده ی تمامی تصاویر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

عجیب ترین تصاویر هالوین

 

عجیب ترین تصاویر هالوین

 

عجیب ترین تصاویر هالوین

 

عجیب ترین تصاویر هالوین

 

عجیب ترین تصاویر هالوین

 

عجیب ترین تصاویر هالوین

 

عجیب ترین تصاویر هالوین

 

Meysam بازدید : 282 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

تصاویر رژه زامبی در تورنتو +۱۸

 

رژه ی زامبی ها در تورنتو

تعداد بسیار زیادی از مردم با این لباس های عجیب و وحشتناک در یک راهپیمایی در تورنتو حضور پیدا کردند. برای دیدن تمامی تصاویر به ادامه ی مطلب مراجع فرمایید.

دیدن این تصاویر به هبچ وجه برای افراد زیر ۱۸ سال و همچنین افرادی که دارای ناراحتی های قلبی و اعصاب هستند توصیه نمی شود.

 

رژه ی زامبی ها در تورنتو

 

رژه ی زامبی ها در تورنتو

 

رژه ی زامبی ها در تورنتو

 

رژه ی زامبی ها در تورنتو

 

رژه ی زامبی ها در تورنتو

 

رژه ی زامبی ها در تورنتو

 

رژه ی زامبی ها در تورنتو

 

رژه ی زامبی ها در تورنتو

 

رژه ی زامبی ها در تورنتو

 

رژه ی زامبی ها در تورنتو

Meysam بازدید : 295 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

کاربران فیس‌بوک به‌ وسیله صفحه اخبار و یا از طریق دعوت‌نامه‌ای از جانب دوستان خود و یا از طریق ایمیل‌های به ظاهر ارسال شده از فیس‌بوک؛ لینکی را دریافت کرده‌اند که به آن‌ها پیشنهاد تعویض رنگ صفحه اصلی پروفایلشان را می‌دهد.

بنا‌به گزارش سوفوس از آنجایی که بسیاری از کاربران این شبکه‌ اجتماعی از رنگ یک‌دست آبی آن خسته شده‌اند، بر روی لینک ارسالی کلیک کرده و موجب پخش این *اسکمر می‌شوند. آمار رو به افزایش تعداد این قربانیان نا‌آگاه، درآمدهای خوبی را برای این هکرها به دنبال داشته است.

هنگامی که کاربر بر روی لینک کلیک می‌کند، تا قبل از بالا آمدن صفحه اصلی تغییر رنگ؛ به چند صفحه دیگر ارجاع داده می‌شود. پس از بالا آمدن این صفحه آلوده به اسکم در کمال تعجب خواهد دید که تیک قبول این تغییر رنگ از قبل برای او زده شده است.

در صورتی که متوجه مشکل دار بودن این روند نشود و به اشتباه بر روی آن کلیک کند. این اسکم دو صفحه متفاوت جلوی روی وی خواهد گذاشت. در یکی از آن‌ها از وی خواسته می‌شود که برای ادامه دادن این روند در یک تحقیق آنلاین شرکت کند.

در صفحه دوم که به نسبت اولی تناوب بیشتری دارد؛ چنین آمده است که فرصت کمی برای این کار باقی مانده است و از کاربر می‌خواهد که برای ادامه بر روی لینک ایجاد کد اختصاصی کلیک کند.

در هر دو مورد هنگامی که کاربر قربانی بر روی لینک کلیک کند، این اسکم به سراغ عکس‌های خصوصی کاربر، موارد لایک شده و دیگر اطلاعات او همچون نام کاربری و گذر واژه وی رفته و حتی می‌تواند بدون اجازه او به هر کاربری پیام دلخواهش را بفرستد.

این به غیر از این مطلب است که ترافیک شبکه‌ای ایجاد شده از این روش برای ایجاد کننده این اسکم سود آوری مالی نیز دارد.

 

*اسکمها نامه‌هایی هستند که با موضوعاتی مانند "‌تست امنیتی‌" و "برنده شدن دریک قرعه کشی" کاربران را فریب می‌دهند تا اطلاعات حساب‌ها و پسوردشان را درسایت‌های تقلبی وارد کنند‌.

 

Meysam بازدید : 392 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

ﺗﻮﺟﻪ : ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺍﻳﻦ ﺩﺭﺱ ﺷﻤﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﺁﺷﻨﺎﻳﻲ ﺟﺰﺋﻲ ﺑﺎ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻧﻮﻳﺴﻲ ‪ VisualBasic‬ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﻭ‬ ‫ﻧﻴﺰ ﺗﻮﺟﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﻛﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻳﻦ ﺩﺭﻭﺱ ﻓﻘﻂ ﺑﺮﺍﻱ ﺁﺷﻨﺎﻳﻲ ﺑﺎ ﻧﺤﻮﻩ ﻛﺎﺭ ﺍﺳﺖ ، ﻧﻪ ﺳﻮﺀ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ .‬

ﻣﻘﺪﻣﻪ :‬
‫ﺗﺮﻭﺟﺎﻥ ﻫﺎ (‪ (Trojans‬ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺟﺎﻟﺒﺘﺮﻳﻦ ﻭ ﺩﺭ ﻋﻴﻦ ﺣﺎﻝ ﺧﻼﻗﺎﻧﻪ ﺗﺮﻳﻦ ﺭﻭﺷﻬﺎﻱ ﻧﻔﻮﺫ ﺑﻪ ﻛﻼﻳﻨﺖ ﻫـﺎ می باشد . ﻣـﻦ‬ ‫ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻣﺒﺤﺚ ﻋﺸﻖ ﻣﻲ ﻭﺭﺯﻳﺪﻡ ﻭ ﻟﻲ ﺑﻌﻀﻲ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺑﺎ ﻛﺎﺭﻫﺎﻱ ﺑﭽﻪ ﮔﺎﻧـﻪ ﺧـﻮﺩ ﺍﺭﺯﺵ ﻭ ﻛـﺎﺭﺍﻳﻲ ﺍﻳـﻦ‬ ‫ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﭘﺎﻳﻴﻦ ﺗﺮﻳﻦ ﺳﻄﺢ ﺧﻮﺩ ﺗﻨﺰﻝ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ .‬ ‫ﻣﻦ ﺳﻌﻲ ﺩﺍﺭﻡ ﻳﻚ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺗﺼﻮﻳﺮﻱ ﺍﺯ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﻳﻚ ﺗﺮﻭﺟﺎﻥ ﺳﺎﺩﻩ ﻛﻪ ﻳﻚ ﭘﻴﻐﺎﻡ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﻱ ﻗﺮﺑﺎﻧﻲ ﻣﻴﻔﺮﺳﺘﻨﺪ ، ﺩﻫﻢ .‬

 

‫۱ – ﺍﺑﺘﺪﺍ ﻭﻳﮋﻭﺍﻝ ﺑﻴﺴﻴﻚ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻛﺮﺩﻩ ﻭ ﺳﭙﺲ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻛﻨﻴﺪ .‬

ایجاد پروژه ی Standard EXE | بادمجون.نت

‫۲ – ﺳﭙﺲ ﺩﺭ ﻗﺴﻤﺖ ﺍﺑﺰﺍﺭ ﻛﻠﻴﻚ ﻛﺮﺩﻩ ﻭ ﺳﭙﺲ ﮔﺰﻳﻨﻪ ‪ components‬ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻛﻨﻴﺪ .‬

انتخاب گزینه ی components | بادمجون.نت

‫۳ – ﺍﺯ ﺻﻔﺤﻪ ﺍﻱ ﻛﻪ ﺑﺎﺭ می شود ﮔﺰﻳﻨﻪ ۶٫۰ ‪ Microsoft Winsock Control‬ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻛﻨﻴﺪ .‬

انتخاب گزینه ی ۶٫۰ ‪ Microsoft Winsock Control

‫۴ – ﺧﻮﺏ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺯﺩﻥ ‪ ، ok‬ﺩﻭ ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ ﻛﻮﭼﻚ ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﻫﻢ ﻛﻨﺎﺭ ﻧﻮﺍﺭ ﺍﺑﺰﺍﺭ ﻇﺎﻫﺮ ﻣﻴﺸﻮﺩ .‬

‫۵ – ﺣﺎﻻ ﺭﻭﻱ ﺁﻥ ﻫﺎ ﻛﻠﻴﻚ ﻛﺮﺩﻩ ﻭ ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺻﻔﺤﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﻫﻴﺪ ﻭ ﺳﭙﺲ ﻧﺎﻡ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ TCP1 ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺩﻫﻴﺪ .‬

ﻛﻤﻲ ﺗﻮﺿﻴﺢ : ‪ Winsock‬ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺍﺑﺰﺍﺭ ﻫﺎﻱ ﺑﺮﻗﺮﺍﺭﻱ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺍﺯ ﻃﺮﻳـﻖ پورت ﻫـﺎﻱ ‪ UDP‬ﻭ ‪ TCP‬ﺑـﻴﻦ ﺳـﺮﻭﺭ ﻭ‬ ‫ﻛﻼﻳﻨﺖ ﺩﺭ ‪ vb‬ﻣﻴﺒﺎﺷﺪ . ﺗﻮﺟﻪ ﻛﻨﻴﺪ ﻛﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﺑﺎﻓﺮ ﺍﻭﺭ ﻓﻠﻮ ﻫﺎ ﻧﻴﺰ ﺩﺭ ﻭﻳﮋﻭﺍﻝ ﺑﻴﺴﻴﻚ ﻧﻴﺰ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﻛﺎﻣﭙﻮﻧﻨـﺖ‬ ‫ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ . ﻭ ﺗﻘﺮﻳﺒﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﺩﺭ ‪ vb‬ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻃﺮﻳﻖ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﻴﺸﻮﺩ .‬

‫۶ – ﺣﺎﻻ ﻳﻚ ﺑﺎﺭ ﺩﻳﮕﺮ ‪ vb‬ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻛﺮﺩﻩ ﻭ ﻳﻚ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﺩﻳﮕﺮ ﻧﻴﺰ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻛﻨﻴﺪ .ﻭ ﻣﺮﺍﺣﻞ ۱ ﺗﺎ ۵ ﺭﺍ ﺭﻭﻱ ﺁﻥ ﻫﻢ ﺍﻧﺠﺎﻡ‬ ‫ﺩﻫﻴﺪ . ﺗﻮﺟﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﻛﻪ ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﻫﺎ ﺑﺮﺍﻱ ﺳﺮﻭﺭ ﻭ ﺩﻳﮕﺮﻱ ﺑﺮﺍﻱ ﻛﻼﻳﻨﺖ ، ﺗﺮﻭﺟﺎﻥ ﻣﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ.‬

ﺳﺎﺧﺖ ‪: Client‬‬
‫ﻫﻤﺎﻥ ﻃﻮﺭ ﻛﻪ ﻣﻴﺪﺍﻧﻴﺪ ﻳﻚ ﻧﺮﻭﺟﺎﻥ ﺩﺍﺭﺍﻱ ﺩﻭ ﻗﺴﻤﺖ ﺍﺻﻠﻲ ﺍﺳﺖ ، ‪ Server , Client‬ﻭ ﻣﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﺍﻳﻦ ﺩﻭ ﺭﺍ ﺟﺪﺍ‬ﮔﺎﻧﻪ ﺑﺴﺎﺯﻳﻢ ، ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻣﻴﺸﻮﺩ ، ﺳﺮﻭﺭ ﻭ ﻛﻼﻳﻨﺖ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻭﺍﻱ ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﭘﻴﭽﻴﺪﻩ ﺷﺪﻥ ﺑﺤﺚ ﻭ ﺧﺎﺭﺝ ﺑﻮﺩﻥ ﺍﺯ‬ ‫ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻣﻘﺎﻟﻪ ، ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻧﻤﻲ ﭘﺮﺩﺍﺯﻳﻢ .‬
‫ﺧﻮﺏ ﺣﺎﻻ ﻛﺎﺭ ﺭﺍ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﻴﻜﻨﻴﻢ :‬

 

‫۱ – ﻳﻚ ﺍﺯ ﺩﻭ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﺍﻱ ﺭﺍ ﻛﻪ ﺑﺎﺯ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻳﺪ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻛﻨﻴﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﺷﻜﻞ ﺯﻳﺮ ﺑﺮﺍﻱ ﺁﻥ … , ‪command , text‬‬ ‫ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻛﻨﻴﺪ :‬
‫ﺍﺳﻢ ﻫﺮ ﻳﻚ ﺭﺍ ﻃﺒﻖ ﺁﻧﭽﻪ ﻛﻪ ﺟﻠﻮﻱ ﺁﻧﻬﺎ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺷﺪﻩ ، ﺑﻨﻮﻳﺴﻴﺪ. (ﺗﺎ ﺍﻳﻨﺠﺎ ﻛﻪ ﻣﺸﻜﻠﻲ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ)‬ ‫ﺣﺎﻻ ﻧﻮﺑﺖ ﺑﻪ ﻛﺪ ﻧﻮﻳﺴﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﻫﺮ ﻳﻚ ﺍﺯ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﺑﺎﻻﺳﺖ :‬
ﺗﻮﺿﻴﺢ ﻣﻬﻢ : ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﻣﻬﻤﺘﺮﻳﻦ ﻗﺴﻤﺖ ﻫﺎﻱ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻧﻮﻳﺴﻲ ﺗﺮﻭﺟﺎﻥ ﻫﺎ ﺭﻓﻊ ﺍﺷﻜﺎﻝ ﺩﺭ ﺁﻧﻬﺎﺳﺖ ، ﭼﻮﻥ ﺩﺭ‬ ‫ﺻﻮﺭﺕ ﺑﺮﻭﺯ ﻣﺸﻜﻞ ﺗﺮﻭﺟﺎﻥ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺍﺗﻮﻣﺎﺗﻴﻚ ﺍﺯ ﻛﺎﺭ ﺑﺎﺯ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺍﻳﺴﺘﺎﺩ .‬
‫ﻣﺎ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻳﻦ ﻛﺎﺭ ﺑﺎﻳﺪ ﺍﺯ ‪ on error‬ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻛﺮﺩ ﻣﺜﻼ :‬

‫۱ ‪On error goto‬‬
‫…‬
‫‪Exit sub‬‬
‫:۱‬
‫[‪[On error msg‬‬
‫‪End sub‬‬

۱-ﻛﻠﻴﺪ ‪: connect‬‬

() ‪Private Sub connect_Click‬‬
‫‪If (tcp1.State <> sckClosed) Then tcp1.Close‬‬
‫۰ = ‪tcp1.LocalPort‬‬  
‫۱۰۱۹ ,‪tcp1.connect ip.Text‬‬  
‫‪End Sub‬‬

‫ﺩﺭ ﺧﻂ ﺍﻭﻝ ﺳﻮﻛﺖ ﺭﺍ ﭼﻚ ﻣﻴﻜﻨﺪ ﻭ ﺍﮔﺮ ‪ Winsock‬ﺑﻲ ﻛﺎﺭ ﺑﻮﺩ ﺑﻪ ﻛﺎﺭ ﺧﻮﺩ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻣﻲ ﺩﻫﺪ . ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺍﺯ ﺑﻲ ﻛﺎﺭ‬ ‫ﺑﻮﺩﻥ ‪ Winsock‬ﻳﻌﻨﻲ ، ﻭﻳﻦ ﺳﻮﻛﺖ ﻣﺎ ﺗﻮﺳﻂ ﻗﺴﻤﺘﻲ ﺩﻳﮕﺮ ﺍﺯ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﺸﻮﺩ ﻭ ﺍﮔﺮ ﭼﻨﻴﻦ ﻣﻮﺭﺩﻱ ﭘﻴﺶ‬ ‫ﺑﻴﺎﻳﺪ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻗﻄﻊ ﻣﻴﻜﻨﺪ ﻭ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺧﻮﺩ ﺣﺎﻇﺮ ﻣﻴﻜﻨﺪ .‬
‫ﺩﺭ ﺧﻂ ﺑﻌﺪﻱ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﻴﺪﻫﺪ ﻛﻪ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﻣﺎ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺭﻳﻤﻮﺕ ﺍﺳﺖ . ﻭ ﺩﺭ ﺧﻂ ﺳﻮﻡ ﻫﻢ ﺗﻤﺎﺱ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺭﻭﻱ ‪ IP‬ﻛﻪ‬ ‫ﻣﺎ ﺩﺭ ‪ IP.text‬ﻭﺍﺭﺩ ﻛﺮﺩﻳﻢ ﻭ ﺑﺮ ﺭﻭﻱ ﭘﻮﺭﺕ ۱۰۱۹ ﺗﻨﻈﻴﻢ ﻛﺮﺩﻩ ﻭ ﺍﺭ ﺗﺒﺎﻁ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﻴﻜﻨﺪ.‬

۲ – ﻛﻠﻴﺪ ‪: Disconnect‬‬

() ‪Private Sub disconnetc_Click‬‬
‫‪tcp1.Close‬‬  
‫”ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﻗﻄﻊ ﺷﺪ” = ‪AlertTXT.Caption‬‬  
‫‪AlertTXT.BackColor = &H8080FF‬‬   
‫‪End Sub‬‬

‫ﺩﺭ ﺍﻳﻨﺠﺎ ﺩﺭ ﺧﻂ ﺍﻭﻝ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺭﺍ ﻗﻄﻊ ﻣﻴﻜﻨﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺧﻂ ﺩﻭﻡ ﻭ ﺳﻮﻡ ﺑﻪ ﺗﺮﺗﻴﺐ ﻋﻨﻮﺍﻥ‪ alerttxt‬ﺭﺍ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﻭ ﺭﻧﮓ‬ ‫ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺭﻧﮓ ﺻﻮﺭﺗﻲ ﻛﻢ ﺭﻧﮓ ﺩﺭ ﻣﻲ ﺁﻭﺭﺩ .‬

۳- ‪: tcp1_Close‬‬
‫ﻧﻜﺘﻪ ﺍﻱ ﻛﻪ ﻧﺒﺎﻳﺪ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻛﻨﻴﻢ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺍﮔﺮ ﻳﻚ ﺩﻓﻌﻪ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﻗﻄﻊ ﺷﺪ ﻣﺎ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺷﻮﻳﻢ ﻛﻪ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﻗﻄﻊ‬ ‫ﺷﺪﻩ ، ﺍﻳﻦ ﻣﺸﻜﻞ ﻳﻚ ﺭﺍﻩ ﺣﻞ ﺳﺎﺩﻩ ﺩﺍﺭﺩ ﻭﻭ ﺁﻥ ﻫﻢ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺍﻣﻜﺎﻧﺎﺕ ‪ close‬ﺩﺭ ‪ Winsock‬ﻣﻴﺒﺎﺷﺪ . ﺑﻪ ﺍﻳﻦ‬ ‫ﺻﻮﺭﺕ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺷﻜﻞ ﻣﻴﺒﻴﻨﻴﺪ ﺷﻤﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﻭﺍﺭﺩ ﻗﺴﻤﺖ ﻛﺪ ﻧﻮﻳﺴﻲ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺍﺯ ﺯﺑﺎﻧﻪ ﺧﺼﻮﺻﻴﺎﺕ ۱‪ tcp‬ﻗﺴﻤﺖ ‪ close‬ﺭﺍ‬ ‫ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻛﻨﻴﺪ :‬

‫ﻭﺑﻌﺪ ﺁﻥ ﻳﻚ ‪ Private Sub‬ﺑﺎ ﻧﺎﻡ :‬

()‪Private Sub tcp1_Close‬‬

‫ﺭﺍ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﺧﻮﺍﻫﻴﺪ ﻛﺮﺩ . ﺣﺎﻝ ﻛﺪ ﻫﺎﻱ ﺯﻳﺮ ﺍﺭ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﻴﻜﻨﻴﻢ :‬

()‪Private Sub tcp1_Close‬‬
“ارﺗﺒﺎط ﺑﺮﻗﺮارﻧﯿﺴﺖ و ﻗﻄﻊ ﺷﺪ” = ‪AlertTXT.Caption‬‬   
‫‪AlertTXT.BackColor = &H8080FF‬‬   
‫‪tcp1.Close‬‬   
‫‪End Sub‬‬

‫ﻛﻪ ﺍﺣﺘﻴﺎﺝ ﺑﻪ ﺗﻮﺿﻴﺢ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﺩ !‬
۴-‪: tcp1_Connect‬‬
‫ﺍﻳﻦ ﻗﺴﻤﺖ ﺭﺍ ﻫﻢ ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﻗﺴﻤﺖ ﻗﺒﻞ ﻃﻲ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻭ ﺍﻳﻦ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻣﻨﻮﻱ ﻛﺸﻮﻳﻲ ﮔﺰﻳﻨﻪ ‪ connect‬ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ‬ ‫ﻣﻴﻜﻨﻴﻢ . ﺣﺎﻝ ﺑﻪ ﻛﺪ ﻫﺎﻱ ﺍﻳﻦ ﻗﺴﻤﺖ ﺩﻗﺖ ﻛﻨﻴﺪ :‬

() ‪Private Sub tcp1_Connect‬‬
‫”ارﺗﺒﺎط ﺑﺮﻗﺮار ﺷﺪ” = ‪AlertTXT.Caption‬‬   
‫۸۰ ‪AlertTXT.BackColor = &H80FF‬‬   
‫‪End Sub‬‬

‫ﺧﻮﺏ ، ﺍﻳﻦ ﻗﺴﻤﺖ ﺍﺯ ﻛﺪ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺍﺻﻞ ﻫﻨﮕﺎﻣﻲ ﻛﻪ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺷﺪ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺧﺒﺮ ﻣﻴﺪﻫﺪ ﻭ ﺭﻧﮓ ‪alerttxt‬‬ ‫ﺭﺍ ﺑﻪ ﺭﻧﮓ ﺳﺒﺰﺭﻭﺷﻦ ﺩﺭ ﻣﻲ ﺁﻭﺭﺩ .‬

۵-ﻛﻠﻴﺪ ‪: Send‬‬
‫ﺍﻳﻦ ﺁﺧﺮﻳﻦ ﺑﺨﺶ ﺍﺯ ﻛﺪ ﻧﻮﻳﺴﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﻗﺴﻤﺖ ﻛﻼﻳﻨﺖ ﻣﻴﺒﺎﺷﺪ . ﻣﺎ ﺩﺭ ﺍﻳﻨﺠﺎ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺑﺮ ﻗﺮﺍﺭﻱ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﻣﻲ ﺁﻳﻴﻢ ﻭ ﻳﻚ‬ ‫ﺳﺮﻱ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ (ﺍﺳﺘﺮﻳﻨﮓ) ﻛﻪ ﺩﺭ ‪ send text‬ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺍﻳﻢ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺳﺮﻭﺭ ‪ send‬ﻣﻴﻜﻨﻴﻢ . ﺗﻮﺟـﻪ ﺷـﻮﺩ ﻛـﻪ ﻣـﺎ‬ ‫ﻣﻴﺘﻮﺍﻧﻴﻢ ﺩﺭ ﺳﺮﻭﺭ ﺣﺘﻲ ﺍﻳﻦ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺭﺍ ﺗﺠﺰﻳﻪ ﻭ ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻛﻨﻴﻢ ﻭ ﻃﺒﻖ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺘﻲ ﻛـﻪ ﻣـﺎ ﻣﻴﻔﺮﺳـﺘﻴﻢ ، ﺳـﺮﻭﺭ ﻛـﺎﺭ‬ ‫ﺧﺎﺻﻲ ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﻫﺪ .‬

() ‪Private Sub send_Click‬‬
‫‪On Error Resume Next‬‬   
‫‪a$ = sendtext‬‬   
‫$‪tcp1.SendData a‬‬   
‫‪send.SetFocus‬‬   
‫‪End Sub‬‬

‫ﺩﺭ ﺧﻂ ﻧﺨﺴﺖ ﻣﺎ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﻫﺮ ﮔﻮﻧﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﻲ ﻛﻪ ﺩﺭ ﻫﻨﮕﺎﻣﻪ ﺯﺩﻥ ﺍﻳﻦ ﺩﻛﻤـﻪ ﺑـﻪ ﻭﺟـﻮﺩ ﻣـﻲ ﺁﻳـﺪ ﺭﺍ ﻧﺎﺩﻳـﺪﻩ‬ ‫ﺑﮕﻴﺮﻳﻢ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﻮﺭ ‪On Error Resume Next‬ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻴﻜﻨﻴﻢ . ﺍﻳـﻦ ﺩﺳـﺘﻮﺭ ﺗﻤـﺎﻡ ﺧﻄﺎﻫـﺎ ﺭﺍ ﻧﺎﺩﻳـﺪﻩ ﮔﺮﻓﺘـﻪ ﻭ‬ ‫ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﺍﻭﻟﻴﻪ ﺑﺮ ﻣﻴﮕﺮﺩﺩ .‬
‫ﺩﺭ ﺧﻂ ﺩﻭﻡ ﻣﺎ ﻳﻚ ﺍﺳﺘﺮﻳﻨﮓ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻳﻢ ﻭ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺘﺮﻳﻨﮓ ﺭﺍ ﺑﻪ ‪ Sendtext‬ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺍﻳﻢ . ﻳﻌﻨـﻲ ﺍﺯ ﺍﻳـﻦ‬ ‫ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﻫﺮ ﭼﻴﺰﻱ ﻛﻪ ﺩﺭ ‪ Sendtext‬ ﻭﺍﺭﺩ ﻛﻨﻴﻢ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺘﺮﻳﻨﮓ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﻲ ﮔﻴﺮﺩ .‬
‫ﺩﺭ ﺧﻂ ﺳﻮﻡ ﻫﻢ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺧﺼﻮﺻﻴﺎﺕ ‪ send‬ﺩﺍﺩﻩ ﻫﺎ ﺩﺭ ‪ Winsock‬ﺍﺳﺘﺮﻳﻨﮓ $‪ a‬ﺭﺍ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﻣﻴﻜﻨﻴﻢ .‬
‫ﺩﺭ ﺧﻂ ۴ ﻫﻢ . ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻛﻠﻴﺪ ‪ send‬ﺭﺍ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﺍﻭﻟﻴﻪ ﺑﺮ ﻣﻲ ﮔﺮﺩﺍﻧﻴﻢ .‬

‫ﻧﻜﺘﻪ ﻣﻬﻢ : ﺩﺭ ﺗﺮﻭﺟﺎﻥ ﻫﺎﻱ ﻣﻌﻤﻮﻟﻲ ، ﺩﺭ ﺍﺻﻞ ﻫﻴﭻ ﭼﻴﺰ ﺧﺎﺻﻲ ﺑﻪ ﺟﺰ ﭼﻨﺪ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺳﺎﺩﻩ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺳﺮﻭﺭ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻩ‬ ‫ﻧﻤﻲ ﺷﻮﺩ ، ﻭ ﺑﻪ ﻫﻤﻴﻦ ﺩﻟﻴﻞ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺳﺮﻋﺖ ﻋﻜﺴﻞ ﺍﻟﻌﻤﻞ ﺩﺳﺘﻮﺭﺍﺕ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻧﻮﻉ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺯﻳﺎﺩ ﺍﺳﺖ .‬
‫ﺗﻮﺟﻪ : ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺗﻲ ﻛﻪ ﺑﺨﻮﺍﻫﻴﻢ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﻓﺎﻳﻞ ﻫﻢ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷـﻴﻢ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺻـﻮﺭﺕ ﺑﺎﻳـﺪ ﺩﺭ ﻧﺤـﻮﻩ ﻛـﺪ ﻧﻮﻳﺴـﻲ ﺧـﻮﺩ‬ ‫ﺗﻐﻴﻴﺮﺍﺕ ﻋﻤﺪﻩ ﺍﻱ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﻫﻴﻢ .‬

ﺳﺎﺧﺖ ‪: Server‬‬

‫ﺍﻳﻦ ﻗﺴﻤﺖ ﺩﺭ ﺍﺻﻞ ﻫﻤﺎﻥ ﭼﻴﺰﻳﺴﺖ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻗﺮﺑﺎﻧﻲ ﺩﺍﺩﻩ ﻣﻴﺸﻮﺩ .‬
‫۱ – ﺑﺮﺍﻱ ﺳﺎﺧﺖ ﺳﺮﻭﺭ ﺑﻪ ﭼﻴﺰ ﺯﻳﺎﺩﻱ ﺍﺣﺘﻴﺎﺝ ﻧﺪﺍﺭﻳﻢ . ﺍﺑﺘﺪﺍ ﻳﻚ ﻓﻮﺭﻡ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻣﻴﻜﻨﻴﻢ :‬

 

‫۲ – ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﻫﻨﮕﺎﻣﻲ ﻛﻪ ﺳﺮﻭﺭ ﺍﺟﺮﺍ ﻣﻴﺸﻮﺩ ، ﻓﻮﺭﺍ ﻳﻚ ﭘﻮﺭﺕ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻛﺮﺩﻩ ﻭ ﺑﻪ ﺁﻥ ﭘﻮﺭﺕ ﮔﻮﺵ ﺩﻫﺪ ﻣﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻪ‬ ‫‪ (Winsock) – tcp1‬ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺩﻫﻴﻢ ﺗﺎ ﺑﻪ ﭘﻮﺭﺕ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ ﻣﺎ ﮔﻮﺵ ﻛﻨﺪ ، ﺑﻪ ﻫﻤﻴﻦ ﺩﻟﻴﻞ ﺩﺭ ‪ form_load‬ﺍﻳﻦ‬ ‫ﻛﺪ ﻫﺎ ﺭﺍ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﻴﻜﻨﻴﻢ :‬

() ‪Private Sub Form_Load‬‬
‫‪On Error Resume Next‬‬   
‫۱۰۱۹ = ‪tcp1.LocalPort‬‬   
‫‪tcp1.Listen‬‬   
‫‪End Sub‬‬

‫ﺑﺮﺍﻱ ﺗﻮﺿﻴﺢ ﺧﻂ ﺍﻭﻝ ﺑﻪ ﻗﺴﻤﺖ ۵ ﺩﺭ ﻛﻼﻳﻨﺖ ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﻛﻨﻴﺪ . ﺩﺭ ﺧﻂ ﺩﻭﻡ ﻣﺎ ﭘﻮﺭﺗﻲ ﺭﺍ ﻛﻪ ﺩﺭ ‪ client‬ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ‬ ‫ﻛﺮﺩﻳﻢ ، ﺍﻳﻨﺠﺎ ﻫﻢ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﻴﻜﻨﻴﻢ ﻭ ﺩﺭ ﺧﻂ ﺳﻮﻡ ﺑﻪ ﺁﻥ ﭘﻮﺭﺕ ﮔﻮﺵ ﻣﻴﺪﻫﻴﻢ .‬
‫ﮔﻮﺵ ﺩﺍﺩﻥ ﺑﻪ ﭘﻮﺭﺕ : ﻳﻌﻨﻲ ﺍﻳﻦ ﭘﻮﺭﺕ ﺑﺎﺯ ﻭ ﻓﻌﺎﻝ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺩﺳﺘﻮﺭﺍﺕ ﺍﺯ ‪ client‬ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ .‬

۳- ‪: tcp1_Close‬‬
‫ﺑﺮﺍﻱ ﺗﻮﺿﻴﺤﺎﺕ ﺑﻪ ﻗﺴﻤﺖ ﻛﻼﻳﻨﺖ ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﺷﻮﺩ . ﻛﺪ ﻫﺎﻱ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ﺑﻪ ﺷﻜﻞ ﺯﻳﺮ ﺍﺳﺖ .‬

()‪Private Sub tcp1_Close‬‬
‫‪On Error Resume Next‬‬   
‫‪tcp1.Close‬‬      
‫۱۰۱۹ = ‪tcp1.LocalPort‬‬      
‫‪tcp1.Listen‬‬   
‫‪End Sub‬‬

‫ﺗﻮﺟﻪ ﻛﻨﻴﺪ ﻛﻪ ﻭﻗﺘﻲ ﺑﻪ ﻫﺮ ﺩﻟﻴﻠﻲ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﻗﻄﻊ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ ، ﮔﻮﺵ ﻛﺮﺩﻥ ﺳﻮﻛﺖ ﺑﻪ ﭘﻮﺭﺕ ﻫﻢ ﻏﻴﺮ ﻓﻌﺎﻝ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﻭ ﻣﺎ‬ ‫ﺩﺭ ﺧﻂ ۳ ﻭ ۴ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺳﺮﻭﺭ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﻣﻴﺪﻫﻴﻢ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺗﻲ ﻛﻪ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﻗﻄﻊ ﺷﺪ ، ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﭘﻮﺭﺕ ۱۰۱۹ ﮔﻮﺵ‬ ‫ﻛﻦ ﻭ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺩﺳﺘﻮﺭﺍﺕ ﺑﺎﺵ .‬

‫۴ -‪: tcp1_ConnectionRequest‬‬
‫ﻛﺪﻫﺎﻱ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺁﻥ :‬

(‪Private Sub tcp1_ConnectionRequest (ByVal requestID As Long‬‬
‫‪If (tcp1.State <> sckClosed) Then tcp1.Close‬‬    
‫۰ = ‪tcp1.LocalPort‬‬    
‫‪Tcp1.Accept requestID‬‬    
‫‪End Sub‬‬

‫ﺍﻳﻦ ﻛﺪ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﺗﺎ ﺳﺮﻭﺭ ﻣﺎ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﺑﺮﻗﺮﺍﺭﻱ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﺎ ‪ ، client‬ﺑﻪ ‪ client‬ﺍﻋﻼﻡ ﻛﻨﺪ ﻛﻪ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﺎ‬ ‫ﻣﻮﻓﻘﻂ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺷﺪ ﺍﺳﺖ .‬
۵ – ﺩﺭﻳﺎﻓﺖ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ :‬
‫ﻛﺪﻫﺎﻱ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺁﻥ :‬

(‪Private Sub tcp1_DataArrival (ByVal bytesTotal As Long‬‬
‫‪Dim Data as String‬‬   
‫‪On Error Resume Next‬‬      
‫‪Tcp1.GetData Data‬‬      
‫‪If Data = “end” Then End‬‬      
‫‪A$ = Data‬‬      
‫$‪MsgBox A‬‬      
‫‪End Sub‬‬

‫ﺩﺭ ﺧﻂ ﺍﻭﻝ ﺍﻳﻦ ﻛﺪ ﻣﺎ ﺍﺳﺘﺰﻳﻨﮓ ‪ data‬ﺭﺍ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻣﻴﻜﻨﻴﻢ ﻭ ﺩﺭ ﺧﻂ ﺩﻭﻡ ﺑﺮﺍﻱ ﺭﺩ ﻛﺮﺩﻥ ﻫﺮ ﮔﻮﻧﻪ ﺍﺷﻜﺎﻟﻲ ﺑﻪ‬ ‫ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺗﻮﺿﻴﺢ ﻣﻴﺪﻫﻴﻢ ﻭ ﺩﺭ ﺧﻂ ﺳﻮﻡ ۱‪ tcp‬ﺭﺍ ﻭﺍﺭﺩﺍﺭ ﻣﻴﻜﻨﺪ ﺍﺳﺘﺮﻳﻨﮓ ‪ data‬ﺭﺍ ﻛﻪ ﺍﺯ ‪ client‬ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻩ ﺷﺪﻩ ﻭ‬ ‫ﻣﻨﺘﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﻥ ﺍﺳﺖ ﺭﺍ ﺩﺭﻳﺎﻓﺖ ﻛﻨﺪ .‬
‫ﺩﺭ ﺧﻂ ۵ ﻫﻢ ﺍﺳﺘﺮﻳﻨﮓ ‪ data‬ﺭﺍ ﺑﻪ ﻳﻚ ﺍﺳﺘﺮﻳﻨﮓ ﻛﻠﻴﺘﺮ ﻛﻪ ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺷﺪﻥ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﺩ ﺭﺑﻂ ﻣﻴﺪﻫﻴﻢ . ﻭ ﺳﭙﺲ‬ ‫ﺩﺭ ﺧﻂ ۶ ﺍﺳﺘﺮﻳﻨﮓ ﻣﺘﻨﻲ $‪ a‬ﺭﺍ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻳﻚ ﭘﻴﻐﺎﻡ ﺑﻪ ﻗﺮﺑﺎﻧﻲ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﻴﺪﻫﺪ .‬
ﻭ ﺍﻣﺎ :‬
‫ﺩﺭ ﺧﻂ ۴ ﭼﻪ ﻣﻲ ﮔﺬﺭﺩ :‬
‫ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺧﻂ ﻣﺎ ﺁﻣﺪﻳﻢ ﺩﻳﺘﺎ ﻫﺎﻱ ﺩﺭﻳﺎﻓﺘﻲ ﺍﺯ ﺳﻤﺖ ﺳﺮﻭﺭ ﺭﺍ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﺘﻦ ﺍﺳﺖ ﺭﺍ ﺟﻬﺖ ﺩﺍﺭ ﻛﺮﺩﻳﻢ . ﻳﻌﻨﻲ ﺑﻪ‬ ‫ﺳﺮﻭﺭ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺩﺍﺩﻳﻢ ﻛﻪ ﻫﺮ ﮔﺎﻩ ﻛﻼﻳﻨﺖ ﻛﻠﻤﻪ ‪ end‬ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﻨﻬﺎﻳﻲ ﺗﺎﻳﭗ ﻛﺮﺩ ﻭ ﺑﺮﺍﻱ ﺗﻮ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩ ، ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻛﺎﻣﻼ ﺍﺯ‬ ‫ﺭﺩﻩ ﺧﺎﺭﺝ ﻛﻦ ﻭ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺒﻨﺪ .‬
‫ﺍﻳﻦ ﻗﺴﻤﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﻱ ﺁﻥ ﺁﻭﺭﺩﻡ ﺗﺎ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﻱ ﭘﻴﺸﺮﻓﺘﻪ ﺗﺮ ﺭﺍ ﺑﻨﻮﻳﺴﻨﺪ . ﺭﺍﻩ ﺭﺍ ﺑﻠﺪ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻭ‬ ‫ﮔﻴﺞ ﻧﺸﻮﻧﺪ .‬

ﻛﻼﻡ ﺁﺧﺮ : ﺑﺎ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺍﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺍﻧﺮﮊﻱ ﺯﻳﺎﺩﻱ ﺑﺮﺩ . ﻭﻟﻲ ﻣﻦ ﺳﻌﻲ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻛﺮﺩﻡ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺟﺎﻳﻲ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻛﻢ ﻧﮕﺬﺍﺭﻡ‬ ‫. ﺍﮔﺮ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻳﺎﺭﻱ ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺍﻳﻦ ﮔﻮﻧﻪ ﻣﻘﺎﻻﺕ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻘﺒﺎﻝ ﺭﻭﺑﻪ ﺭﻭ ﺷﻮﺩ . ﺣﺘﻤﺎ ﻃﺮﻳﻘﻪ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﺁﻧﺘﻲ ﻭﻳﺮﻭﺱ ﻫﺎ ﻭ‬ ‫ﺁﻧﺘﻲ ﺗﺮﻭﺟﺎﻥ ﻫﺎ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺗﻮضیح ﻣﻴﺪﻫﻢ .‬
‫‫‪

ﺳﻮﺭﺱ ﻛﺎﻣﻞ ﻛﻼﻳﻨﺖ :‬

()‪Private Sub connect_Click‬‬‬
If (tcp1.State <> sckClosed) Then tcp1.Close
tcp1.LocalPort = 0
tcp1.connect ip.Text, 1019
End Sub

————————————————–
Private Sub disconnetc_Click()
tcp1.Close
AlertTXT.Caption = “‫”ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﻗﻄﻊ ﺷﺪ‬
AlertTXT.BackColor = &H8080FF
End Sub
—————————————————
Private Sub Form_Resize()
If Me.WindowState = 2 Then Me.WindowState = 0
End Sub
—————————————————
Private Sub send_Click()
On Error Resume Next
a$ = sendtext
tcp1.SendData a$
send.SetFocus
End Sub
——————————————————
Private Sub tcp1_Close()
AlertTXT.Caption = “‫”ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﺮﻗﺮﺍﺭﻧﻴﺴﺖ ﻭ ﻗﻄﻊ ﺷﺪ‬
AlertTXT.BackColor = &H8080FF
tcp1.Close
End Sub
——————————————————-
Private Sub tcp1_Connect()
AlertTXT.Caption = “‫”ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﺮﻗﺮﺍﺭ ﺷﺪ‬
AlertTXT.BackColor = &H80FF80
End Sub

: ‫ﺳﻮﺭﺱ ﻛﺎﻣﻞ ﺳﺮﻭﺭ‬

Private Sub Form_Load()
On Error Resume Next
tcp1.LocalPort = 1019
tcp1.Listen
End Sub
——————————————-
Private Sub tcp1_ConnectionRequest(ByVal requestID As Long)
If (tcp1.State <> sckClosed) Then tcp1.Close
tcp1.LocalPort = 0
tcp1.Accept requestID
End Sub
——————————————–
Private Sub tcp1_DataArrival(ByVal bytesTotal As Long)
Dim Data As String
On Error Resume Next
tcp1.GetData Data
If Data = “end” Then End
A$ = Data
MsgBox A$
End Sub
—————————————–
Private Sub tcp1_Close()
On Error Resume Next
tcp1.Close
tcp1.LocalPort = 1019
tcp1.Listen
End Sub

 

نویسنده :ﺣﺴﻴﻦ ﻋﺴﮕﺮﻱ – ﻣﺪﻳﺮ ﮔﺮﻭﻩ ﺍﻣﻨﻴﺘﻲ ﺳﻴﻤﺮﻍ‬
منبع : گروه امنیتی سیمرغ

Meysam بازدید : 273 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

سرعت جریان کار فتوشاپ تان را بالا ببرید

جزئیات آموزش
برنامه: فتوشاپ
سطح آموزش: مبتدی
مدت آموزش: یک دقیقه برای یادگیری، یک لحظه برای استاد شدن!

اگر در سال جدید اراده کرده اید سرعت جریان کارتان را بالا ببرید،پس امروز روز شانس شماست. می خواهم به شما نشان دهم چه طور می توانید برای پردازش در فتوشاپ با استفاده از ویژگی هایی که ممکن است هرگز قبلاً به آن ها برخورد نکرده باشید در وقت تان صرفه جویی کنید.


میانبرها
بیایید با ساده ترین صرفه جویی کننده ها در وقت یعنی میانبرها شروع کنیم.اگر قبلاً از میانبرهای فتوشاپ استفاده نکرده اید، پس به شما توصیه می کنم چند تا از آن ها را یاد بگیرید.علاوه بر میانبرهایی مثل copy, paste, undo, و redo میانبرهای زیادی در فتوشاپ وجود دارد.

بیایید با چند تا از مفیدترین آن ها شروع کنیم: (کاربران ویندوز CTRL را جایگزین CMD کنند)

New Layer: CMD + SHIFT + N
Hue and Saturation: CMD + U
Fit on Screen: CMD + 0
Default Colours: D
Duplicate Layer: CMD + J
Free Transform: CMD + T

اگر ابزار مورد علاقه شما میانبری ندارد نگران نباشید، خیلی راحت یک میانبر بسازید. از میانبرهای Edit > Keyboard استفاده کنید. بیش تر ابزارهای وابسته به عکاسی را می توان در زیر منوی کشویی یافت.

کادر بعد از Tool Name را انتخاب کنید و سپس میانبر خودتان را تایپ کنید. میانبری را انتخاب کنید که استفاده از آن راحت باشد و انتخابش سخت نباشد. سخت ترین قسمت پیدا کردن میانبری است که قبلاً وجود نداشته است. برای مثال، من دلم می خواهد لایه تنظیم منحنی هایم CMD + C باشد، اما این میانبر قبلاًبه کپی اختصاص داده شده است، که بنظرم مهم تر است.

می توانید یک PDF با همه میانبرها دانلود کنید.




عملیات ها (actions)
تنظیم عملیات ها برای سرعت بخشیدن به کارهایی که شما بر یک مبنای مشخصی انجام می دهید فوق العاده مفید است. آن ها واقعاً باعث صرفه جویی وقت زیادی در ویرایش می شوند و به شما اجازه می دهند زمان بیش تری را صرف عکس گرفتن کنید.

ایجاد یک عملیات خیلی راحت است. فقط نوار وظیفه actions را با انتخاب Window > Actions باز کنید. سپس می توانید یک action جدید ایجاد کنید و بعد از این هر کاری انجام می دهید ثبت می شود.

پس از اتمام کار می توانید این عملیات را اجرا کنید و مراحلی که ثبت کرده اید را کامل می کند. اگر غالباً یک عملیات را روی تعداد زیادی عکس اجرا می کنید پس تنظیم یک عملیات ممکن است مهم ترین صرفه جویی کننده در وقت باشد.

برای نگاه دقیق تری به عملیات ها سری به پست ما بزنید.




اسکن کردن در تصاویر چندگانه
اگر دو یا سه تصویر را هم زمان و در یک صفحه در کامپیوترتان اسکن می کنید و لازم است آن ها را سریعاً جدا کنید، پس چرا از ابزار crop and straighten استفاده نکنید؟

فایل را از اسکنرتان باز کنید، و File > Automate > Crop and Straighten را انتخاب کنید و تصاویر اسکن شده تان crop می شود، آن ها را straighten کنید و در یک پنجره جداگانه باز کنید تا بعداً به آن ها رسیدگی کنید.

این کار خیلی آسان تر از این است که خودتان این کار را انجام دهید، یا عکس ها را جداگانه اسکن کنید. اگر مجبورید تعداد زیادی عکس را اسکن کنید این کار باعث می شود در آینده در وقت شما خیلی صرفه جویی شود.


crop and straighten عکس های اسکن شده شما را دسته بندی می کند


پردازشگر تصویر
اگر می خواهید اندازه یک سری عکس را طوری تغییر دهید که طول و عرض همه آن ها یکسان باشد می توانید از عملیاتی با یک فرآیند دسته بندی استفاده کنید یا می توانید از پردازشگر تصویر استفاده کنید.

پردازشگر تصویر خیلی شبیه فرمان دسته بندی است اما گزینه های بیشتری دارد. برای شروع به File > Scripts > Image Processor بروید.

می توانید فایل ها را بصورت JPEG, PSD یا TIFF ذخیره کنید، یا اگر دلتان می خواهد می توانید بصورت هر سه ذخیره کنید. همچنین می توانید عملیات هایی بارگذاری کنید (load)، مثلاً در پانل پردازش دسته ای (processing batch).




لایه های تنظیم
استفاده از لایه های تنظیم فتوشاپ بهترین روش برای ویرایش عکس بدون دستکاری عکس اصلی است. این کار به شما اجازه می دهد بدون این که عکس خراب شود آن را ویرایش کنید و به راحتی هر تغییری در آن ایجاد کنید.

لایه های تنظیم فتوشاپ را می توانید در Layer > New Adjustment layer پیدا کنید. استفاده از آن ها خیلی سریع و آسان است، اما در هنگام ذخیره PSD تان به فضای بیش تری در هارد دیسک احتیاج دارید.

اگر لازم باشد در آینده دوباره عکس را ویرایش کنید لایه ها به شما امکان می دهند به جای این که دوباره از stratch شروع کنید فقط یک اسلایدر را جابجا کنید. اگر هر یک از آموزش های قبلی مرا خوانده باشید، می دانید که من همیشه با لایه های تنظیم ویرایش می کنم.




تغییر رابط و تنظیمات
تغییر رابط برای تنظیم اولویت های شخصی تان کار مهمی است. تنظیم فتوشاپ بطور صحیح بدین معناست که بتوانید سریع تر به ابزارها دست یابید و از سبک برنامه تان راضی باشید.

برای ویرایش تنظیمات در Adobe Photoshop برای ویندوز Edit > Preferences > General را انتخاب کنید. کاربران Mac باید Photoshop > Preferences > General را انتخاب کنند.

در پانل تنظیمات، می توانید گزینه های صفحه نمایش رابط، history states, unit measure default, transparency و 3D و همچنین خط کش ها و راهنماها (guides) را تغییر دهید.




از افزایش سرعت لذت ببرید!

از این که این آموزش را خواندید از شما متشکرم، و منتظر آموزش بعدی باشید که نکته های بیش تری به شما ارائه می دهد تا به یک معلم فتوشاپ چابک تبدیل شوید.

منبع :persianGFX.com

Meysam بازدید : 236 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)

تاکنون همه لکسس های فروخته شده در بازار امریکا مجهز به موتور با تنفس طبیعی و بدون سیستمهای توربو و سوپرشارژر بودند اما پس از 23 سال دیگر زمان تغییر فرا رسیده است.

2013 Lexus GS350 F Sport supercharged


درحالیکه رقبای آلمانی و آمریکایی رویکرد صحیحی به نسل جدید توربوشارژرها داشته اند، لکسس هم برای افزایش راندمان و کاهش مصرف سوخت، نمونه سوپر شارژر GS350 F را روانه نمایشگاه سما 2012 (SEMA) خواهد کرد. مدلهای معمولی این اتومبیل در مقایسه با ب ام و سری 5 و آئودی A6 بیش از حد تنبل و کند بنظر می رسند. در این حال سوپرشارژر می تواند قلب خودرو را آنچنان تقویت کند که رسیدن به سرعت صد کیلومتر در 5.5 ثانیه ممکن گردد. و البته توزیع خطی نیرو و گشتاور در موتورهای سوپر شارژر نسبت به انواع توربو را می توان از مزایای آنها دانست.

2013 Lexus GS 350 F-Sport nterior


علاوه بر موتور جدید و پر قدرت، تغییرات ظاهری شامل اگزوزهای جدید، کیت بدنه والد (Wald) و چرخهای 20 اینچی Vossen و ترمزهای قرمز رنگ برمبو، خونی تازه در رگهای این ماشین تزریق کرده اند. اما با این وجود، بعضی عقیده دارند که لکسس به چیزی بیش از چند تغییر در بدنه و افزودن چراغهای LED و سیستم سوپرشارژر نیاز دارد!

2013 Lexus GS350 F Sport supercharged


باید منتظر بمانیم تا جزئیات بیشتری از ویژگیهای فنی و قیمت این خودرو هم منتشر گردد.

 

Meysam بازدید : 478 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (2)
 

اسامی و سنبل و تعداد حرکات و دانلود کلیپ تصویری آموزش فرم های  ۱ تا ۱۷با کیفیت بالا

شماره فرم

نام فرم

سنبل

تعداد حرکت

  دانلود کلیپ تصویری 

یک

تگوگ ایل جانگ

آسمان و نور

18

Il Jang

دو

تگوگ ای جنگ

شادی و نشاط

18

Ii Jang

سه

تگوگ سام جانگ

آتش

18

Sam Jang

چهار

تگوگ سا جانگ

رعد و برق

20

Sa Jang

پنج

تگوگ اُ جانگ

باد

20

O Jang

شش

تگوگ یوک جانگ

آب

23

Yuk Jang

هفت

تگوگ چیل جانگ

کوه

25

Chil Jang

هشت

تگوگ پال جانگ

زمین

24

Pal Jang

نه

پوم سه کوریو

قوم کوریو

30

Koryo

ده 

پومسه کوم کانگ

الماس

27

Keumgang

یازده 

پومسه ت بک

کوههای مرتفع

26

Taebaek

دوازده 

پومسه پیونگ ون

دشت و صحرا

25

Pyongwon

سیزده

پومسه سیب جین

ده نمونه خلقت

31

Sip Jin

چهارده

پومسه جی ته

تلاش برای بهتر زندگی کردن روی زمین

28

Jitae

پانزده

پومسه چون کوان

بهشت

23

Cheonwon

شانزده

پومسه هان سو

آب

27

Hansoo

هفده

پومسه ایل یو

هماهنگی جسم و  روح تعداد

23

Ilyo

 

دانلود کلیپ تصویری آموزش فرم 1 تکواندو    Il Jang

دانلود کلیپ تصویری آموزش فرم 2 تکواندو     Ii Jang

دانلود کلیپ تصویری آموزش فرم 3 تکواندو     Sam Jang

دانلود کلیپ تصویری آموزش فرم 4 تکواندو     Sa Jang

دانلود کلیپ تصویری آموزش فرم 5 تکواندو     O Jang

دانلود کلیپ تصویری آموزش فرم 6 تکواندو     Yuk Jang

دانلود کلیپ تصویری آموزش فرم 7 تکواندو    Chil Jang

دانلود کلیپ تصویری آموزش فرم 8 تکواندو    Pal Jang

دانلود کلیپ تصویری آموزش فرم 9 تکواندو    Koryo

دانلود کلیپ تصویری آموزش فرم 10 تکواندو   Keumgang

دانلود کلیپ تصویری آموزش فرم 11 تکواندو   Taebaek

دانلود کلیپ تصویری آموزش فرم 12 تکواندو    Pyongwon

دانلود کلیپ تصویری آموزش فرم 13 تکواندو   Sip Jin

دانلود کلیپ تصویری آموزش فرم 14 تکواندو   Jitae

دانلود کلیپ تصویری آموزش فرم 15 تکواندو   Cheonwon

دانلود کلیپ تصویری آموزش فرم 16 تکواندو   Hansoo

دانلود کلیپ تصویری آموزش فرم 17 تکواندو   Ilyo

 

Meysam بازدید : 443 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)

صاحب یک فروشگاه آلمانی در اقدامی عجیب به مشتریان خود وعده داد هر کس کاملا عریان برای خرید به این سوپر مارکت بیاید، می تواند ۲۷۰ یورو جنس مجانی بردارد موسس و صاحب این فروشگاه به مناسبت افتتاح آن دست به چنین اقدامی زده و جالب اینجاست که پیشنهادش هم با استقبال خریداران مواجه شد.

 

هرچند صاحب فروشگاه انتظار استقبال چندانی از تصمیم خود را نداشت، اما با تعجب دید که ۲۵۰ نفر طبق میل او وارد فروشگاه شدند.

 

برهنه شدن در یک فروشگاه آلمانی برای تخفیف (+تصاویر) www.taknaz.ir

 

ظاهرا بیشتر خریداران دانمارکی بودند و برای اینکه فرصت خرید مجانی را از دست ندهند، زحمت گذشتن از مرز را هم به خود داده بودند.

 

برهنه شدن در یک فروشگاه آلمانی برای تخفیف (+تصاویر) www.taknaz.ir

 

همچنین اصلا برایشان مهم نبود که در حین خرید از آنها فیلمبرداری و عکسبرداری می شود.

 

برهنه شدن در یک فروشگاه آلمانی برای تخفیف (+تصاویر) www.taknaz.ir


منبع : (باشگاه خبرنگاران)

PM

Meysam بازدید : 281 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

به یک مدیر جهت راه اندازی سابت www.blueorange.irنیازمندیم

                                           www.gold-web.ir                     

Meysam بازدید : 245 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

ارزیابی کیفی خودروها در خرداد ماه بین 23 خودروی تولید داخل، نشان می دهد که صدر جدول همچنان در اختیار نیسان تیانا می باشد.در این رده بندی خودروها تحت ارزیابی در 9 معیار سیستم فنربندی، تعلیق و فرمان، سیستم موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزئینات داخلی و خارجی، صداهای غیرعادی بدنه، نفوذ آب و رنگ، مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته و بر حسب میزان نمره منفی، در دو دسته “خیلی خوب” و “خوب” دسته بندی شده اند.

رتبه بندی خودروها توسط موسسه استاندارد ایران دچار تغییراتی بنیادین شده و چیزی به اسم خودرو با کیفیت متوسط و پایین در آن به چشم نمی خورد. همه خودروها رتبه خوب و یا خیلی خوب را بدست آورده اند. اگر استاندارد ایران به پراید رتبه خیلی خوب اعطا کرده چنین رتبه ای را به نیسان تیانا هم داده که متاسفانه باعث بی اعتباری بیش از پیش نتایج برای خریداران خودرو می گردد. بنظر می رسد که استاندارد ایران زیر فشار کارخانه ها مجبور شده به همه خودروها امتیاز بالا بدهد حتی اگر به بی اعتباری این موسسه و لوث شدن این بررسی ها بیانجامد.
نکته دوم در این بررسی ها تفاوت بین مرغوبیت و کیفیت است. ساز و کار مبتنی بر اعطای امتیاز بر اساس نمرات منفی ساده ترین شیوه برای امتیاز دهی است اما نشان دهنده ارزش کیفی واقعی یک محصول نیست و گاهی خودرویی با داشتن مرغوبیت پایینتر مواد مصرفی، از رقبای خود با مرغوبیت بالاتر امتیاز منفی کمتر و رتبه بالاتری دریافت می کند! البته این مسئله بیانگر این موضوع است که حتی مواد مرغوب نیز در مونتاژ نادرست و سهل انگارانه، ممکن است تبدیل به نمره های منفی شوند. اما در سوی مقابل مثلا یک قطعه پلاستیکی بسیار بی کیفیت نمره منفی نمی گیرد چون خریدار انتظاری از آن ندارد.

نیسان تیانا همچنان ماههاست که در صدر جدول کیفی ترین خودروی کشور جای گرفته و قصد ترک کردن موضع را هم ندارد. با این وجود تعداد بسیار پایین تولید این خودرو و نیسان ماکسیما با وجود تحریم ایران توسط شرکت نیسان، می تواند تنها مخاطره جدی این خودروها در خط تولید و بازار باشد. در این ماه مشکلات تزئینات تیانا برطرف شده اما نمرات منفی آن در بخش رنگ افزایش داشته است.
در غیاب مزدا 3 که این ماه هم خبری از تولید آن نبود، مزدا 2 هم از که ماه گذشته رتبه دوم را در اختیار داشت، به برادر بزرگتر خود پیوست و از تولیدات این شرکت و جدول ارزیابی ناپدید شد.

نیسان ماکسیما در غیاب رقبای مزدایی خود، به جایگاه دوم جدول صعود کرده است. این خودرو هم کاهش کیفیت داشته و بیشتر آن به تجهیزات الکتریکی مربوط می شود. سوزوکی گراند ویتارا هم مانند ماکسیما با یک پله صعود مواجه شده اما نمرات نفی آن همان 20 نمره سابق است. بنابراین جایی برای افتخار وجود ندارد!

اما برنده کیفیت این ماه بدون شک پژو 206 صندوقدار است. این خودرو با یک جهش چشمگیر از رتبه 8 به رتبه 4 آمده و به ویتارای ژاپنی چسبیده است. 206SD در بخش تزئینات و رنگ بهبود داشته و البته در قسمتهای موتور، صداهای غیر عادی، ترمز و نفوذ آب کاهش کیفیت داشته است.
مگان فرانسوی از جایش در رتبه پنجم تکان نخورده اما نمره منفی آن اندکی کاهش یافته است.
تندرهای ایران خودرو و پارس خودرو هر دو افزایش کیفیت را نشان می دهند. کیفیت بدنه، رنگ، نفوذ آب و تزئینات نمونه ایران خودرویی تندر بهتر از رقیب آن است اما کیفیت موتور، صداهای غیر عادی و تجهیزات الکتریکی تندر پارس خودرو بهتر از آب درآمده است.
پژو 206 توانسته با اندکی افزایش کیفیت یک پله صعود کند. آوانته هم که آخرین نفسها را می کشد با 152 دستگاه تولید شده در مکان نهم جدول و با افزایش اندک کیفیت جای می گیرد.
مکان دهم در اختیار ام وی ام 530 است. این خودروی چینی با اندکی کاهش کیفیت، همچنان با اختلافی فاحش نسبت به 206 و آوانته در جایگاه بعدی قرار گرفته است.
سمند خودروی ملی هم با افت در کیفیت جای خود را به پژو پارس داده است. سایر پژوها نیز در جایگاههای 13 و 14 جدول جای گرفته اند.
لیفان 620 جای MVM X33 را گرفته و اندکی بهبود کیفیت را نشان می دهد اما هنوز از نمرات بسیار بالا و رکورد دار در تعلیق و فرمان رنج می برد. ام وی ام X33 با وجود 5.6 نمره منفی بیشتر از ماه قبل، هنوز در جای 16 جدول قرار دارد.
اما تیبا  دیگر رکورد دار مشکلات در تزئینات داخلی و خارجی نیست و بهبود خوبی در این بخش داشته است اما هنوز جای زیادی هم برای بهبود وجود دارد. اگر سایپا فکری به حال این مشکلات بکند، می تواند تا جایگاه یازدهم جدول نیز بالا بیاید!
در مورد سایر خودروها و ته جدولی ها هم حرف زیادی برای گفتن باقی نمی ماند. رکورد داران مشکلات را با رنگ قرمز در جدول مشخص کرده ایم. پارس خودرو با ساخت همزمان با کیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروی ایران هم سوژه صنعت ماست. به امید ارائه خودروهایی که لیاقت ایرانی ها را داشته باشند.

 

Meysam بازدید : 254 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

همه ما کم و بیش به کیفیت محصولات چینی و نقایص گاه و بیگاه آنها آشناییم. اینبار در استرالیا بیش از 23 هزار خودروی فروخته شده چری و گریت وال باید بعلت وجود ماده سرطانزای آزبست در قطعات موتور و واشر اگزوز جمع آوری و اصلاح شوند.

چری تیگو

چری تیگو


البته یک سخنگوی شرکت چری به بلومبرگ گفته است که این نقص ناشی از یک اشتباه در تولید این خودروها با قطعات در نظر گرفته شده برای بازارهای دیگر بوده است. با اینکه استرالیا اولین کشوری بوده که چنین اطلاعاتی را منتشر کرده، اما بنظر می رسد سایر بازارهای صادراتی این خودروها نیز با همین نقیصه روبرو باشند. امیدواریم شرکای داخلی این شرکتها نیز با توجه به قطعات آزبست دار اعلامی، و ممنوعیت استفاده از آزبست در کشورمان، نسبت به بررسی این مشکل در خودروهای عرضه شده در ایران اقدام نمایند.

 

Meysam بازدید : 320 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

دیگر با دو عضو خانواده سری3 برای همیشگی خداحافظی کنید چرا که سری4 بی ام و تاچندی دیگر از راه می رسد . . .

2014 BMW M4 Coupe

آنطور که گفته می شود، سری3 در مدل های 2014 تنها در دو نسخه سدان و استیشن عرضه می شود و نسخه های کوپه و کانورتیبل آن تحت برند سری4 و با ظاهری که هنوز معلوم نیست به فروش خواهند رسید. خودروی موجود در این تصاویر نیز M4 است که با پیشرانه شش سیلندر خطی و توربوهای دوگانه اش قادر به تولید قدرتی در حدود 450 اسب بخار است.

2014 BMW M4 Coupe

اما عکاسان چگونه به M بودن این مدل پی برده اند؟ قاعدتا هیچکس اعتمادی به رینگ های 10 پره مشکی رنگ این پروتوتایپ نمی کند. اما درعوض باید به ارتفاع کمتر تعلیق یا اگزوزهای دوبل عقب (که در نسل آتی M3 نیز دیده می شوند) و یا حتی خروجی هوای روی گلگیر توجه نمود که البته به خاطر پوشش مشکی/سفید از نمای جانبی نمی توان آن را دید و تنها اگر از عقب به خودرو نگاه کنید آنرا می یابید!

همچنین گیربکس درنظر گرفته شده برای این خودرو بصورت استاندارد از نوع هفت سرعته دوکلاچه است که می توان شش سرعته دستی را نیز برای آن سفارش داد. بی ام و سری4 به احتمال فراوان در اواخر سال 2012 رونمایی خواهد شد.

Meysam بازدید : 256 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

جی پاور به تازگی سراغ ارتقای بی ام و 1M کوپه رفته تا در وهله اول با تغییر سیستم اگزوز خودرو در حدود 20% از وزن آن بکاهد که بخاطر استفاده از تیتانیوم و سراگزوزهای کربنی است . . .

G-Power BMW 1M Coupe

با بهبود موتور و برنامه ریزی مجدد ECU ، قدرت پیشرانه 3.0 لیتری شش سیلندر این کوپه از 340 اسب در حالت استاندارد به 435 اسب بخار افزایش یافته و گشتاور تولیدی آن نیز از 500 به بیش از 590 نیوتن متر رسیده است. با این تغییرات 1M کوپه می تواند در 4.5 ثانیه (0.4 ثانیه سریعتر از مدل استاندارد) به سرعت 100 و نهایتا نیز به حداکثر سرعت 300 کیلومتر برساعت دست یابد.

استفاده از رینگ های 20 اینچی اختصاصی جی پاور از مدل سیلورستون با تایرهای میشلین و همچنین دیسک های 396 میلیمتری ترمز با کالیبرهای شش پیستونه از دیگر مشخصه های این خودروست.

Meysam بازدید : 221 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

فولکس واگن به انتشار بیانه ای رسما اعلام نمود که با مدل هیبریدی جتا توانسته است رکورد سرعت هیبریدی های جهان را در دریاچه نمک Bonneville به نام خود ثبت کند . . .

Volkswagen Jetta Hybrid Land Speed Record

مرکز توسعه و تحقیقات (R&D) فولکس واگن واقع در وولفسبورگ آلمان وظیفه بهبود و ارتقای جتای هیبریدی را داشته تا نهایتا این خودرو بتواند با رانندگی کارلوس لاگو -از نویسندگان و تست درایورهای موتور ترند- با ثبت سرعت 185.394 مایل بر ساعت یا معادل 298.363 کیلومتر برساعت، همه نگاه ها را به خود جلب کند. از آنجایی که تاکنون در قوانین SCTA (مختص رکوردهای سرعت در Bonneville) بخشی برای خودروهای هیبریدی وجود نداشته نمی توان این عدد را با خودرویی دیگر مقایسه نمود اما بنا بر سایر رکوردهای جهانی، حداکثر سرعت این خودرو 80.4 کیلومتر برساعت بیشتر از رکورد تویوتا پریوس هیبریدی است.

گفتنی است فولکس واگن جتا هیبریدی با قیمت پایه ای 26,000 دلار، بصورت استاندارد دارای یک موتور 1.4 لیتری توربو بوده که قدرت 150 اسبی آن به همراه قدرت 27 اسبی موتور الکتریکی اش، به کمک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. متوسط مصرف سوخت این خودرو نیز 5.2 لیتر اعلام شده است.

Meysam بازدید : 297 پنجشنبه 26 مرداد 1391 نظرات (0)



عکس های جدید و فوق العاده زیبا از زهـــرا آمولی
  ترانه سرا جوان و آینده دار ایران
تعداد عكس هـا : 6 عدد


--------------------------
بـــراي ديــدن ســايـــز اصــلــي عكســها روي آنــها كــليــك نمــــائيـد 

    
    

Meysam بازدید : 312 پنجشنبه 26 مرداد 1391 نظرات (0)

                                                                                              آهنگ جدید و بسیار زیبای آیدین به نام هرچی تو بگی .  .

<< با سه کیفیت متفاوت >>

                                                                                                                                                           

Meysam بازدید : 335 پنجشنبه 26 مرداد 1391 نظرات (0)

                                                                                            آلبوم جدید و بسیار زیبای غزل به نام حالا چرا ؟ .  .

                                                                                 

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بکدام بخش در سایت بپردازیم بهتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 97
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 2019
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 278
  • باردید دیروز : 252
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,459
  • بازدید ماه : 1,459
  • بازدید سال : 55,281
  • بازدید کلی : 519,932
  • رتبه سایت
    ...چه کشور هایی از سایت ما بازدید کرده اند؟
    ADS