loading...
وبلاگ طلایی
تبلت رایگان

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق واقعی به این میگن (تصویری) 1 2038 bakhtiyar
مجموعه کامل از تمام ویدیوهای Taylor Swift 0 456 max2006
تمام موزیک ویدیو های Inna 0 635 max2006
موزيك ويدئو جدید و بسيار زیبای Inna به نام Crazy S.e.x.y Wild 0 744 max2006
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امین حبیبی به نام زخمی . . 0 604 max2006
آهنگ جدید و بسيار زیبای مادمازل به نام فراموشي . . 1 831 max2006
دانلود فیلم Suskind 2012 با کیفیت عالی – بلوری ۷۲۰p 0 607 max2006
دانلود فیلم The Legend of Hells Gate An American Conspiracy 2011 با کیفیت خوب – DVDRi 0 545 max2006
دانلود فیلم Extinction 2011 با کیفیت عالی – بلوری ۷۲۰p 0 516 max2006
دانلود فیلم Over kanten 2012 با کیفیت عالی – بلوری ۷۲۰p 0 676 max2006
البوم شماره یک 1 534 max2006
تصاویر بسیار جالب از خطای دید یا همان خطای چشم 0 754 max2006
تصاویر بسیار جالب از خطای دید یا همان خطای چشم 0 599 max2006
ساغر صدری نماینده ایران 0 612 max2006
جون چه گوشتیه... 0 683 max2006
اس ام اس گلچین 0 507 max2006
مهلقا جابری 0 801 max2006
عکسهای جدید جسیکا آلبا 0 775 max2006
عکس های جدید هیلاری داف 0 691 max2006
گالری عکسهای جدید بسیار زیبای فریناز و سوگند 0 1273 max2006
Meysam بازدید : 249 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

 

اصول خفه کردن در جودو


معمولا در کتابها و فیلمهای آموزشی کمتر به فنون خفه کردن پرداخته میشود، و اکثر مواقع فقط به این بسنده میشود که باید با دست یا ساعد یا پا و با گرفتن یقه حریف و یا بصورت مستفیم به گردن او فشار وارد کرد. اما به کجای گردن باید فشار وارد شود که منجرب به تسلیم یا بیهوش شدن حریف شود؟



در جودو سه روش برای خفه کردن وجود دارد:


1. فشار آوردن به شریان سبات(carotid arteries) در یک یا دو طرف گردن که وظیفه آن رساندن خون و اکسیژن به مغز میباشد

2. فشار به نای که وظیفه آن رساندن هوا به ریه میباشد

3. فشار آوردن به سینه و در نتیجه ریه که نفس کشیدن حریف رو مختل میکنه (اغلب در فنون مربوط به نگهداشتن در خاک)




هر یک از این روشها در موقعیتهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرد اما روش اول در تمریتات جودو دارای اهمیت بیشتری میباشد. زیرا با کمترین فشار و در سریع ترین زمان حریف را از پا درمیاورد و این موضوع کاملا با اساس جودو "بیشترین اثر با کمترین تلاش" سازگار میباشد. آزمایشهای پزشگی نشان داده است که فشار لازم برای مسدود کردن شاهرگ 6 برابر کمتر از نیروی لازم برای مسدود کردن نای میباشد. همچنین نرسیدن خون به مغز 6 برابر سریعترنسبت به کاهش اکسیژن مغز باعث بیهوش شدن میشود.

این روش برای تمرین کردن نیز امن تر است زیرا دارای درد کمتری نسبت به سایر روشها میباشد. و با تمرین بیشتر جودوکار میتواند به این روش تسلط پیدا کرده و بدون آسیب رساندن به حریف او را تسلیم یا بیهوش کند.

نکات مهم:
1. همواره مطمئن شوید که بدنتان از آزادی عمل برخوردار است و در بهترین موقعیت قرار دارد. و همچنین به حد کافی انعطاف پذیر میباشد که مانع تلاش حریق برای فرار شوید.

2. حریفتان را در حالتی قرار دهید که کنترلش برای شما راحتتر باشد و امکان مقاومت یا فرار نداشته باشد.

3. به حد کافی باید به فنون تسلط داشته باشید که در حداقل زمان حریف را خفه کرده و امکان مقاومت یا فرار به او داده نشود. به همین جهت بهتره به جای فشار زیاد(یهویی!) با نیروی کافی(نه زیاد) و پیوسته به حریف نیرو وارد کنید، با این کار امکان فرار حریف در عین حالی که آسیب نخواهد دید کم میشود.


فنون زیادی برای خفه کردن در جودو وجود دارد اما برای دیدن فنون رسمی جودو میتونید به قسمت مربوطه در همین وبلاگ مراجعه کنید.

نکات ایمنی:
- این دسته از تمرینات باید حتما زیر نظر استاد جودو تمرین شوند. زیرا در صورت بیهوش شدن جودوکار و اگر بعد از 20 ،30 ثانیه بهوش نیاید باید استاد جودو به فرد آسیب دیده احیای قلبی عروقی دهد.
- باید هنگام آموزش این فنون به کودکان بسیار با احتیاط عمل کرد زیرا آنان از نظر فیزیکی آسیب پذیرتر از افراد بالغ هستند. به همین دلیل در مسابقات رسمی فنون شیمه برای افراد زیر 13 سال ممنوع میباشد.
- با این که فنون شیمه هم ایستاده و هم خوابیده اعمال میشود اما بهتر است که روی زمین از این فنون استفاده شود. ابندا حریف را زمین زده و بعد شیمه کنید.
- یادگیری تسلیم شدن قسمت مهمی از تمرینات است زیرا از بیهوش شدن های غیر ضروری جلوگیری میکند.
- به محض تسلیم شدن حریف یا علامت داور باید بلافاصله وارد آوردن فشار به حریف را قطع کنید.


منبع:
judoinfo.com
Meysam بازدید : 294 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

ضد حمله و ترکیب فنون در جودو


برای موفقیت در جودو هر جودوکار دیر یا زود باید شروع به یادگیری ضد حمله ها (بدل) و همچنین ترکیب فنون بپردازد. باید توجه کنید که حتی اگر جودو را به صورت حرفه ای (برای مسابقات) تمرین نمیکنید برای بهره گیری از مزایای جودو باید در این دو قسمت نیز تمرین کنید چون انجام تمرینات ترکیبی و ضدحمله ای باعث افرایش سرعت عکس العمل شما شده و کنترل کاملی بین مغز و اعضای بدنتان ایجاد میکند.



بدل و ضد حمله


طبق قانون نیوتن برای هر عملی عکس العملی وجود داره، جودو نیز از این قانون مستثنا نیست و هر تکنیکی یک بدل داره البته هرچه انجام تکنیک برای پرت کردن حریف بی دقت تر باشه بدل کردن نیز راحت تر خواهد بود. طبیعتا بدل کردن بعضی فنون پرتابی سخت تر بوده، یا در بعضی موارد مثل سئوی ناگه نشسته یا تو مو ای ناگه بدل باید در نه وازا(خاک) صورت بگیرد. اما به دلیل دینامیک بودن جودو و سرعت بالای آن باید همواره آماده بود تا در بهترین زمان و حالت فن بدل رو پیاده کرد به همین دلیل در مسابقات بین المللی همواره جودوکاران و مربیان فیلم مسابقات حریف را میبینند تا از قبل با نحوه کار حریف آشنا شده و آمادگی نشان دادن عکس العمل رو داشته باشن. البته طبق معمول تمرین مناسب نیز به جودوکار این امکان رو میده تا سریعتر و با تاخیر کمتر(به دلیل آشنایی با بدل به فکر کردن کمتری نیاز بوده و زدن فن بدل سریعتر صورت میگیرد) به حمله حریف واکنش نشان بده.

اما هر چه هم که در بدل کردن تبحر پیدا کنید باید منطقی جودو کار کنید و همواره با حمله کردن و تبدیل فنون و بدل به پیروزی برسید. زیرا صبر کردن و منتظر حمله حربف بودن در جودو ریسک بالایی است و جز شکست نتیجه ی دیگه ای نخواهد داشت، چون اصولا در مسابقات جودو دفاع کردن هیچ وقت توصیه نمیشه!




ترکیب فنون

از طرف دیگه ترکیب کردن فنون رو داریم که میشه درصورت نا موفق بودن حمله اول با استفاده از یک فن مناسب(با توجه به چگونگی بی تعدل بودن حریف) کار ناتمام خود را تمام کنید و به پیروزی برسید. باید توجه داشت که در بعضی موارد میتوان فنون پرتابی را با فنون پرتابی دیگر یا فنون خاک یا فنون شیمه یا کانسس ترکیب کرد. یادگرفتن هر فن در جودو مثل یادگرفتن لغت یک زبان خارجی است و باید یاد گرفت که چجوری با قرار دادن این کلمات در یک ترتیب و ساختار مناسب در کنار هم جملات صحیح ساخت. هر جودوکار باید بالاخره یاد بگیرد که با ترکیب فنون بهتر مسابقه بدهد.

بطور کلی دو نوع ترکیب داریم:
1.رنزوکو وازا(renzoku-waza)
2.رنراکو وازا(renraku-waza)

اولی ترکیب فنونی را شامل میشود که در یک جهت صورت میگیرند مانند تبدیل کو او چی گاری به او چی گاری که اول تعادل حریف بهم خورده و سپس در همان راستا(عقب حربف) فن دوم حریف را به زمین پرت میکند.

دومی نیز شامل فنونی است که با توجه به عکس العمل حریف با هم ترکیب میشوند، به این صورت که حمله اول حریف را وادار به نشان دادن عکس العمل میکند( بصورتی که باعث میشود به سختی مقاومت کند) و با تغییر جهت حمله او را پرتاب می کنید. مثلا شما با او چی گاری(جهت حمله: عقب حریف) حمله میکنید حریف شما مجبور میشود که یک قدم به عقب رفته و با دست شما را هل دهد در این موقع شما میتوانید با ایپون سئوی ناگه (تغییر مسیر فن از عقب حریف به سمت جلوی او) او را به زمین پرت کنید.
توجه داشته باشید که باید حمله اول واقعی و جدی باشد و در صورت نشان دادن واکنش شما تغییر جهت دهید و از فن دیگری استفاده کنید.(از حمله الکی پرهیز کنید.) چون ممکن است که حریف شما به دلایل مختلفی واکنش مناسبی را نتواند نشان دهد و با همان حمله اول پرتاب شود و احتیاجی به حمله دیگری نداشته باشد. همچنین شما با این کار احتمال بدل شدنتان را بشدت کاهش میدهید.

Meysam بازدید : 229 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)


در ادامه چند نمونه تصویری از 7 فن ترکیبی رو مشاهده خواهید کرد:

Renraku-Waza و Renzoku-Waza

حمله اولیه: واکنش حریف: حمله دوم:

هیزا گوروما

مسدود کردن
hiza-guruma to o-soto-gari

او سوتو گاری

هیزا گوروما

قدم برداشتن به جلو
hiza-guruma to tai-otoshi

تای اوتوشی

او اوچی گاری

مسدود کردن
tai-sabaki to uchi-mata

اوچی ماتا

اوچی ماتا

مسدود / مقاومت کردن
uchi-mata to hikomi-gaeshi

هیکومی گائشی

ایپون سئوی ناگه

مسدود کردن

کو اوچی گاری

ایپون سئوی ناگه

مسدود / مقاومت کردن

کاتا گوروما

ایپون سئوی ناگه

مسدود کردن
کو اوچی گاکه






منبع:
judo-snijders.nl
Meysam بازدید : 278 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

 




در ادامه چند نمونه تصویری از 7 ضدحمله در جودو نمایش داده شده است:


(ضدحمله) Kaeshi-Waza

حمله حریف:

ضدحمله:

او سوتو گاری

o-soto-gari to ipon-seoi-nage

ایپون سئوی ناگه

او اوچی گاری

o-uchi-gari to ko-uchi-gari

کو اوچی گاری

کوشی گوروما

koshi-guruma to ura-nage

اورا ناگه

تای اوتوشی

tai-sabaki to ko-soto-gari

کو سوتو گاری

تای اوتوشی

کو سوتو گاری

کو اوچی گاری

هارای تسوری کومی آشی

او اوچی گاری

موروته سئوی ناگه

Meysam بازدید : 268 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

 

مراحل یک فن پرتابی



تاچی-وازا (فنون سرپا) به چهار مرحله تقسیم میشوند.



او گوشی


کوزوشی: بر هم زدن تعادل


برهم زدن تعادل با کشیدن یا هل دادن حریف با دست، اساسی ترین قسمت یک پرتاب میباشد. و هدف، قرار دادن حریف در وضعیتی است که پرت کردن او راحتتر شود. جهت برهم زدن تعادل، بستگی به فن مورد نظر دارد. برای اینکه حریف روی پاشنه یا پنجه پا قرار گیرد باید فشار مناسب در جهت مورد نظر به او وارد شود. و برای اینکار باید نیرویی که دستها وارد میکنند انفجاری باشه(با سرعت و قدرت بالا) چون باید بر نیروی مقاومتی حریف غلبه کند. در زیر جهتهای کوزوشی نشان داده شده:







تسوکوری : قرار گرفتن در موقعیت پرتاب (tsukuri)


بدن حرکت کرده و در ایده آل ترین محل ممکن که تاثیر یک تکنیک رو به حداکثر میرسونه قرار میگیرد. دستها، پاها و قسمت میانی بدن(شکم و پست) به نسب منقبض شده و درعین حالی که بدن کاملا ثابت و استوار است برای بلند کردن، چرخیدن و ... آماده میباشد. پرتاب کردن باید خیلی سریع صورت بگیره در غیر این صورت حریف فرصت کرده تا تعادل خود به دست آورد. زمان بین برهم زدن تعادل و پرتاب کردن باید تا جای ممکن کوتاه باشد.



کاکه: نکنیک پرتابی

اکنون موقع پرتاب کردن میباشد که هدف اصلی است. این حرکت باید خیلی سریع و قوی (انفجاری) باشه. در این مرحله به تناسب نوع فن از اصل اهرم کردن استفاده میشود. و اکثرا "پا" نقش اساسی رو ایفا میکنه.









کامل کردن پرتاب


یک حرکت انفجاری از دستها که یک پرتاب کامل و موفق رو به همراه میآورد. و از طرفی باعث افزایش سرعت فن میشه.





منبع:
judo-snijders.nl

Meysam بازدید : 254 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

 

قسمت 1 تا 10 آموزش جودو


این سری آموزشی، که در سایت superjudo.tv قرار دارد رو سعی کردیم با کم کردن حجم تو وبلاگ بزاریم. قسمتهای بعدی رو هم از این به بعد با سرعت بیشتری میزاریم.

اما به شدت بهتون توصیه میکنم که حتما همه این ویدئوها رو دانلود کنید. مطمئن باشید که خیلی به دردتون میخورن!



قسمت اول

هنگامی که فنی را بصورت کامل اجرا نکنید و فقط حریف را به زمین بیاندازید میتوانید با استفاده از فنون خاک از حریف امتیاز بگیرید. اما در اکثر موارد مقاومت حریف مانع از این کار میشود. در این کلیپ یک روش برای غلبه بر مقاومت حریف آموزش داده میشود تا بتوانید به راحتی حریف را در حالتی قرار دهید که بتوانید از او امتیاز بگیرید.


دانلود قسمت 1
(12 مگابایت)


قسمت دوم

گارد گیری از مهمترین اقداماتی است که منجرب به اجرای یک فن پرتابی بی نقص میشود. در این کلیپ یکی از چندین حالت ممکن برای گاردگیری آموزش داده میشود. در این کلیپ بر حرکت بدن (مخصوصا پا) تاکید بسیار میشود.

دانلود قسمت 2
(9 مگابایت)


قسمت سوم
نحوه گرفتن و پرتاب کردن حریف به شیوه ای که امکان دفاع یا فرار او به حداقل برسد.


دانلود قسمت سوم
(12 مگابایت)


قسمت چهارم
مکمل قسمت سوم که توضیحات بیشتری در مورد زاویه پرتاب حریف میدهد.




قسمت پنجم
احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده که با حریفی مواجه شده باشید که با دستاش شما رو سفت نگهداشته یا بیش از اندازه خم شده باشه. دراین ویدئو نحوه روبرو شدن با این نوع جودوکارا آموزش داده شده!


دانلود قسمت پنجم
(8.5 مگابایت)


قسمت ششم
یکی از راههای پیروز شدن سریع در مسابقات جودو، اجرای فنون کانسس است. اینم چند روش مسابقه ای برای جوجی گاتامه:




قسمت هفتم
یک روش دیگه برای اجرای جوجی گاتامه:




قسمت هشتم
فرار از جوجی گاتامه:




قسمت نهم
یک روش سریعتر برای قفل کردن مفصل (یا همون شکستن دست خودمون) که نسبتا از جوجی گاتامه بهتره(البته برای مسابقات):


دانلود قسمت نهم
(7.5 مگابایت)


قسمت دهم
اینم یه تکنیک به اسم کیمورا برای قفل مفصل:


Meysam بازدید : 210 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

 

قسمت 1 تا 10 آموزش جودو


این سری آموزشی، که در سایت superjudo.tv قرار دارد رو سعی کردیم با کم کردن حجم تو وبلاگ بزاریم. قسمتهای بعدی رو هم از این به بعد با سرعت بیشتری میزاریم.

اما به شدت بهتون توصیه میکنم که حتما همه این ویدئوها رو دانلود کنید. مطمئن باشید که خیلی به دردتون میخورن!



قسمت اول

هنگامی که فنی را بصورت کامل اجرا نکنید و فقط حریف را به زمین بیاندازید میتوانید با استفاده از فنون خاک از حریف امتیاز بگیرید. اما در اکثر موارد مقاومت حریف مانع از این کار میشود. در این کلیپ یک روش برای غلبه بر مقاومت حریف آموزش داده میشود تا بتوانید به راحتی حریف را در حالتی قرار دهید که بتوانید از او امتیاز بگیرید.


دانلود قسمت 1
(12 مگابایت)


قسمت دوم

گارد گیری از مهمترین اقداماتی است که منجرب به اجرای یک فن پرتابی بی نقص میشود. در این کلیپ یکی از چندین حالت ممکن برای گاردگیری آموزش داده میشود. در این کلیپ بر حرکت بدن (مخصوصا پا) تاکید بسیار میشود.

دانلود قسمت 2
(9 مگابایت)


قسمت سوم
نحوه گرفتن و پرتاب کردن حریف به شیوه ای که امکان دفاع یا فرار او به حداقل برسد.


دانلود قسمت سوم
(12 مگابایت)


قسمت چهارم
مکمل قسمت سوم که توضیحات بیشتری در مورد زاویه پرتاب حریف میدهد.




قسمت پنجم
احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده که با حریفی مواجه شده باشید که با دستاش شما رو سفت نگهداشته یا بیش از اندازه خم شده باشه. دراین ویدئو نحوه روبرو شدن با این نوع جودوکارا آموزش داده شده!


دانلود قسمت پنجم
(8.5 مگابایت)


قسمت ششم
یکی از راههای پیروز شدن سریع در مسابقات جودو، اجرای فنون کانسس است. اینم چند روش مسابقه ای برای جوجی گاتامه:




قسمت هفتم
یک روش دیگه برای اجرای جوجی گاتامه:




قسمت هشتم
فرار از جوجی گاتامه:




قسمت نهم
یک روش سریعتر برای قفل کردن مفصل (یا همون شکستن دست خودمون) که نسبتا از جوجی گاتامه بهتره(البته برای مسابقات):


دانلود قسمت نهم
(7.5 مگابایت)


قسمت دهم
اینم یه تکنیک به اسم کیمورا برای قفل مفصل:


Meysam بازدید : 233 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

 

قسمت 1 تا 10 آموزش جودو


این سری آموزشی، که در سایت superjudo.tv قرار دارد رو سعی کردیم با کم کردن حجم تو وبلاگ بزاریم. قسمتهای بعدی رو هم از این به بعد با سرعت بیشتری میزاریم.

اما به شدت بهتون توصیه میکنم که حتما همه این ویدئوها رو دانلود کنید. مطمئن باشید که خیلی به دردتون میخورن!



قسمت اول

هنگامی که فنی را بصورت کامل اجرا نکنید و فقط حریف را به زمین بیاندازید میتوانید با استفاده از فنون خاک از حریف امتیاز بگیرید. اما در اکثر موارد مقاومت حریف مانع از این کار میشود. در این کلیپ یک روش برای غلبه بر مقاومت حریف آموزش داده میشود تا بتوانید به راحتی حریف را در حالتی قرار دهید که بتوانید از او امتیاز بگیرید.


دانلود قسمت 1
(12 مگابایت)


قسمت دوم

گارد گیری از مهمترین اقداماتی است که منجرب به اجرای یک فن پرتابی بی نقص میشود. در این کلیپ یکی از چندین حالت ممکن برای گاردگیری آموزش داده میشود. در این کلیپ بر حرکت بدن (مخصوصا پا) تاکید بسیار میشود.

دانلود قسمت 2
(9 مگابایت)


قسمت سوم
نحوه گرفتن و پرتاب کردن حریف به شیوه ای که امکان دفاع یا فرار او به حداقل برسد.


دانلود قسمت سوم
(12 مگابایت)


قسمت چهارم
مکمل قسمت سوم که توضیحات بیشتری در مورد زاویه پرتاب حریف میدهد.




قسمت پنجم
احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده که با حریفی مواجه شده باشید که با دستاش شما رو سفت نگهداشته یا بیش از اندازه خم شده باشه. دراین ویدئو نحوه روبرو شدن با این نوع جودوکارا آموزش داده شده!


دانلود قسمت پنجم
(8.5 مگابایت)


قسمت ششم
یکی از راههای پیروز شدن سریع در مسابقات جودو، اجرای فنون کانسس است. اینم چند روش مسابقه ای برای جوجی گاتامه:




قسمت هفتم
یک روش دیگه برای اجرای جوجی گاتامه:




قسمت هشتم
فرار از جوجی گاتامه:




قسمت نهم
یک روش سریعتر برای قفل کردن مفصل (یا همون شکستن دست خودمون) که نسبتا از جوجی گاتامه بهتره(البته برای مسابقات):


دانلود قسمت نهم
(7.5 مگابایت)


قسمت دهم
اینم یه تکنیک به اسم کیمورا برای قفل مفصل:


Meysam بازدید : 194 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

 


برای دیدن ویدئوهای آموزشی به ادامه مطلب برید:


قسمت یازدهم

قفل مفصل همراه با فشار به گردن برای تسلیم کردن حریف.


دانلود قسمت 11
(6 مگابایت)


قسمت دوازدهم
اجرای فن سانکاکو(خفه کردن با پا):

دانلود قسمت 12
(10 مگابایت)


قسمت سیزدهم
یک روش دیگه برای اجرای فن سانکاکو:


دانلود قسمت 13
(6 مگابایت)


قسمت چهاردهم
آموزش برگردوندن حریف تو خاک، وقتی حریف زمین میافته همیشه اجرای فنون خاک سخته چون هم داور مهلت زیادی نمیده هم حریف مقاومت میکنه. با دیدن این آموزش روشی رو یاد میگیرید که میتونید به راحتی حریفتون رو به پشت به خوابونید و ازش امتیاز بگیرید:


دانلود قسمت 14
(6.5 مگابایت)


قسمت پانزدهم
این تکنیک هم مربوط به برگردوندن حریف در خاک و قرار گرفتن در حالت اوسایکومی وازا(نگه داشتن در خاک) میباشد:


دانلود قسمت 15
(9 مگابایت)


قسمت شانزدهم
اصل این روش مثل آموزش قبلی است اما در این حالت حریف سریع خودش رو به زمین میچسبونه که در نتیجه توری(فن زننده) جهت غلت خوردنش رو عوض میکنه:


دانلود قسمت 16
(8 مگابایت)


قسمت هفدهم
آموزش اوسوتو گاری:


دانلود قسمت 17
(6.5 مگابایت)


قسمت هجدهم
ترکیب اوسوتوگاری با اوچی ماتا (+ اوچی گاری):


دانلود قسمت 18
(7.5 مگابایت)


قسمت نوزدهم
آموزش تای اوتوشی(چیز خاصی نمیگن توش!) :


دانلود قسمت 19
(10 مگابایت)




قسمت بیستم
مکمل قسمت قبلی، تو این ویدئو ترکیب تای اوتوشی با فنهای دیگه و دفاع در برابر تای اوتوشی نشان داده میشه(تای اوتوشی برای حریفهای بزرگتر و قویتر خیلی خوب جواب میده):


دانلود قسمت 20
(10 مگابایت)


Meysam بازدید : 204 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

 

اینم چندتا آموزش آخر سایت سوپرجودو
به محض قرار گرفتن ویدئو جدید، حتما در همین پست میزاریم.


قسمت بیست و یکم
آموزش مکی کومی:


دانلود قسمت 21
(6 مگابایت)


قسمت بیست و دوم
نشون دادن و گرفتن گارد اسوتو گاری ولی اجرای فن ساسائی:


دانلود قسمت 22
(7 مگابایت)


قسمت بیست و سوم
آموزش تانی اوتوشی(به نحوی که امکان بدل شدن کمتر باشه):


دانلود قسمت 23
(8.5 مگابایت)


قسمت بیست و چهارم
تبدیل کو اوچی گاری به اوچی گاری:


دانلود قسمت 24
(9 مگابایت)

____________________________________________________________
* در این کلیپها فقط نکاتی آموزش داده میشود که بیشتر در شیایی و مسابقات کارآیی داره.
در صورت اجرا نشدن ویدئوها برنامه k-Lite codec رو باید نصب کنید.
تمام ویدئوها رو روی سرور mediafire.com قرار دادیم که در صورت قطع شدن میتونید دانلودتون رو بعدا ادامه بدید.
Meysam بازدید : 220 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

 

حفظ کردن اسم فنون جودو معمولا از یادگرفتن خود فنون سختتره! اما اگه تقسیم بندی کل فنون رو بدونید، راحت میتونید اسمها رو حفظ کنید. اینجوری موقع امتحان کمربند هم نصف مشکلاتتون حل میشه.

فقط معادل فارسی مناسب واسه بعضی از فنون رو پیدا نکردن یا اصلا بلد نبودمشون
مثلا Sacrifice techniques شامل فنونی مثل "تو موئی ناگه" است که حریف رو با کمک وزن بدن خود پرتاب میکنید.


اینم لینک عکس که بخاطر سایزش نتونستم تو خوده وبلاگ بزارم
http://up.iranblog.com/images/iznbhiv07awjxcwqxib3.gif
Meysam بازدید : 241 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

 

بالاخره لیست باشگاه های جودو حاضر شد. البته هنوز خیلی مونده تا کامل بشه اما برای شروع بد نیست.
لطفا کمک کنید که لیست کاملتر بشه

از تمام دوستانی که مشخصات این باشگاه ها رو برای ما فرستادن خیلی خیلی ممنونیم

نسخه docx
دانلود

نسحه pdf
دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بکدام بخش در سایت بپردازیم بهتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 97
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 2019
  • آی پی امروز : 155
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 289
  • باردید دیروز : 252
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,470
  • بازدید ماه : 1,470
  • بازدید سال : 55,292
  • بازدید کلی : 519,943
  • رتبه سایت
    ...چه کشور هایی از سایت ما بازدید کرده اند؟
    ADS